problemen met resistance update ik wil online gamen in het spel resistance. daarvoor moet ik een update downloaden.., maar er wordt gezegd dat deze update voor veel ellende zorgt. Dus mijn vraag is: Hebben jullie er problemen mee gehad?
Hm, vaag. Heb de update vrijdag meteen gedownload en kan gewoon online spelen. Trouwens wel lachen met die Japanners.
Nog steeds problemen.. network error ofzo.. klote zooi.. mijn xbox weg voor repair en nu ook niet resistance online spelen
maar dat lost het probleem natuurlijk niet op Aangezien mijn xbox 360 dood is en pas over een paar weken weer terug moet ik wel op mijn PS3 spelen. De wii staat bij mij niet echt overuren te draaien. Volgens mij is het connectprobleem opgelost. (ik kan er weer op)
moest je een patch downloaden om dat connectieprobleempje op te lossen? btw.., wanneer komt die patch eigenlijk?
Werkt bij mijn gewoon nog prima. Ik heb sowiezo geen problemen gehad met de update. Maar ik kwam op internet inderdaad een aantal mensen tegen die dit wel hadden.
Morgen toch maar eens testen dan , hoe zijn trouwens die nieuwe maps voor de multiplayer? Ik ben een tijd op vakantie geweest, dus loop achter
Ik heb nu een tijdje Resistance online gespeeld , best wel tof . Hier nog mijn Resistance stats : http://www.myresistance.net/siggen.php?name=M1k3_NL
Incoming from Insomniac! Resistance: Fall of Man patch Source : http://blog.us.playstation.com/2007/10/31/incoming-from-insomniac-resistance-fall-of-man-patch/ Wel vet dat je nu in-game screenshots kan maken .
Wordt dit spel nog gespeeld? Ik twijfel nl nogal. Las ergens dat je het spel ook co-op kan uitspelen? Want dat is toch wel mijn favo game-mode. Vond de demo zeker redelijk. Voor mijn gevoel een gepimpte cod2 met aliens in plaats van Duitsers.
spel blijkt een co-op mode te hebben en dat maakt het stukken interessanter! Wie wil met mij de co-op doorlopen?
Haha ik heb hem afgelopen week gekocht en wil hem best co-op met je spelen, maar volgensmij kan dit niet online. Trouwens een erg toffe game, toendertijd werd er aangegeven dat dit de halo-killer zou worden, maar dit werd toen het spel uitkwam weer teruggedraaid. Persoonlijk vind ik dit spel op alle punten beter dan halo, de manier waarop het verhaal verteld wordt, de actie, het geluid, de wapens, etc. 1 van de beste games op de ps3 vind ik.