Nu m'n ps3 slim 2 weken oud is heb ik vandaag m'n eerste vastloper gehad in bad Company 2 en 1x met opstarten van killzone 3 een zwart scherm wel geluid. Iemand ervaring mee ?? ps3 werkt wel gewoon goed XD nog nergens last van gehad .. net ook hele avond killzone en bad company 2 gespeeld. vanmorgen dus 1 x de freeze gehad . opnieuw opgestart . en toen ik vanavond killzone ging doen een zwart scherm en ook opnieuw opgestart. voor de rest nog nergens last van .
Een zwart scherm kan ook veroorzaakt worden doordat ik mis gaat tussen de Communicatie tussen PS3 en TV. Probeer eens een andere HDMI kabel. Wat je ook kan proberen is de hardware wizard (beeldinstellingen) even opnieuw laten uitvoeren. Ik heb de laaste freese 2 maanden geleden gehad toen ik mijn nieuwe 3D tv heb gekocht en daar bleek dat de HDMI-kabel de problemen veroorzaakte. Zo gauw de PS3 het 3D signaal activeerde ging mijn tv op zwart , leek net of de PS3 vast liep.
Lijkt idd op een vastloper t zwarte scherm , muziek van killzone hoorde ik wel, alleen k zag nix , toen maar t knopje ingedrukt(restart)
In het begin vaak echte vastlopers gehad op mijn PS3 en toen deed de console helemaal niets meer. Een zwart beeld met alleen geluid heb ik nog nooit gehad.
Daarom denk ik ook een communicatie probleempje (handshake) tussen PS3 en tv. Heb je het weer vervang dan eens de HDMI-kabel.
Net weer in bc2 een vastloper gehad , volgens mij is dit gewoon de server van ea wat niet lkkr werkt.
Als ie pas 2 weken oud is zou ik terug naar de winkel gaan, nu kan je het nog gemakkelijk via de winkel regelen. Via Sony duurt het namelijk echt lang.
Lijkt op de zelfde problemen als met GT5 op de dag van de release. Doordat de servers zo overbelast raakten liep de PS3 vast omdat deze bleef wachten op een verbinding met de server. Zonder verbinding starte de game niet door. Sony heeft toen heel snel een patch uitgebracht waardoor GT5 ook offline gespeeld kon worden.
Net 2 potjes bc 2 gedaan en nergens last van . Gister stond ik met m'n tank te knallen op een andere tank en toen een freeze