Kom op het gaat uiteindelijk over de game .. of ie wel of al niet binnen is Dit is toch geen topic waar iedereen voor 3 pagina's lang gaat vragen of iemand hem al heeft.We zitten hier toch maar met een klein select groepje. Maar ok
Beginnen te vragen of iemand hem al heeft binnen gekregen is vrij nutteloos. De post is niet overal hetzelfde en niet elke pakketje arriveert even snel. En of het nu, 1 post of 3 pagina's is maakt niets uit. Het blijven nutteloze post die een topic verpesten. Bovendien negeerde je de "waarschuwing" van een mod. Maar goed, nu terug on-topic.
Sjonge jonge, moet nog steeds deel 1 . Ik ga wel eerst deel 1 uitspelen voordat ik hier aan begin. Hoelang duurt deel 1 ongeveer?
Ik heb vorige week maar eens deel 1 besteld en die is nu bijna uitgespeeld. Ik had een goed spel verwacht, maar zo goed nou ook weer niet! Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit een stuk beter is dan de laatste paar delen van Tomb Raider, een serie waar ik toch wel fan van ben. Ik vind Uncharted een van de tofste spellen die ik ooit heb gespeeld, dus gisteren deel 2 ook maar besteld! Can't wait!
Ik heb zo min mogelijk over deze game gelezen. Laat het helemaal over me heen komen. Ga hem zeker aanschaffen!
ik snap nooit hoe mensen dat doen, ik speel een spel altijd gewoon lekker rustig en klokte denk ik een uurtje of 10-12 als het niet meer is. Is er trouwens iets bekend over de duur van deel 2 tov deel 1?
Gisteren nog even wat cutscenes zitten kijken van uncharted, net een film, zat er weer helemaal in. Hopelijk morgen uncharted 2 spelen!
Dammit ik heb de game nog niet Nou dan morgen maar, heb een vrije dag dus dat zou wel fantastisch zijn!
Mijn PSN is : ProCeela-NL Iedereen mag me toevoegen en schaf een deze dagen ook een headset voor de ps3 aan , dus dan kunnen we ook gezellig lullen
Dan koop je er één Anyway, hoop hem morgen hier in de stad al aan te treffen. Heb er echt zin. Eindelijk de PlayStation 3 weer eens aanzetten PSN = WinterBaseNL
Ik heb hem hopelijk ook morgen en ben ook een dag vrij! Alleen hoor ik net dat mijn vriendin met mij naar de dierentuin wil!!! en tja we hebben elkaar al erg weinig gezien (ondanks dat we samenwonen) dus wordt het pas in de avond gamen voor mij Ook vandaag Brutal Legend gekocht, zucht zucht te weinig tijd en teveel goede games at the moment. (Morgen ook nog Demons Souls halen namelijk)