Net de special edition gehaald bij Bart Smit. Had dezelfde prijs als de gewone versie (met de korting voor 55 euro). Helemaal super.
Net gehaald bij Bart Smit met zo'n bon die in hun folder stond. Op die manier is de game goedkoper dan bij welke winkel dan ook. Uniek voor Bart Smit,maar zeer nice. Sure, ik had kunnen besluiten om de game te bestellen via een UK winkel en dan VEEL minder geld kwijt te zijn,maar ik wil niet wachten op een topper als dit.
Voeg mij toe: Snake Liquid Heb een steelbook gekocht! Heb nu twee versies van Uncharted; Iemand intresse in een normale editie uncharted Helemaal nieuw onbespeeld??? PM Me
Bart smit had het hier nog niet en bij game mania waren de special editions al besteld dus de gewone versie gekocht,woooooooow wat een game,kan het nog mooier ?
Ik heb serieus af en toe het gevoel dat ik een next gen launch titel voor de PS4 aan het spelen ben ofzo. Echt niet normaal. Chapter 18
Bij mij doet de promotie code voor het playstation netwerk het niet? Zijn er meerdere die dit probleem ondervinden bij de special edition?
Lees dat dit een algemeen probleem is..: http://community.eu.playstation.com...message?board.id=709&message.id=717&jump=true Heb sony hierover ge-emaild
Heb vandaag ook Uncharted 2 aangeschaft, en gelijk deel 1 meegenomen. Denk dat ik ga beginnen in 1 voor het verhaal. Deel 2 speel ik daarna dan wel. Ben wel echt mega benieuwd!
Jup, was 55,20 kwijt aan dit spelletje incl. die kortingsbon. Blijkbaar zijn er nog steeds shops die de idiote prijs van 64,99 hanteren. Het spel even tot halverwege het tweede level gespeeld, ziet er errug goed uit allemaal en nog steeds heerlijk diverse gameplay met leuke dialoogjes en cutscenes tussendoor.
Mensen die weten dat ze toch niet veel mp gaan spelen mogen die code voor extra xp aan mij geven,die gaat maar tot de 19de. Lijkt me wel leuk,kreeg hier geen LE vast.
Hoe heet die gamertag editor ? Misschien startpost aanpassen met gamertags voor Uncharted 2 ? PSN: AnubisNefer
Weet iemand hoe het zit om de 100.000 geld te krijgen in de shop? Heb nog wel een Uncharted 1 savegame..maar nog geen saldo?
@ AnubisNefer: Ik heb deze aangemaakt; Klik hier om jezelf toe te voegen Zal Fiasco wel even PM'en hem in de startpost te zetten
Zowel Dimension plus, Gamemania etc vragen er 65 voor..dan is 55 bij een BS toich heel netjes, in Groningen Ik vind het sowieso een idioot bedrag, en ik had de game eigenlijk van Gamehubs of Mymemory etc..moeten bestellen maar dan moest ik twee weken wachten, dus ik deed een uitzondering. Ik vind de game erg nice, dat zeker, al vond ik het sneaking stukje best kut want het past gewoon niet bij Uncharted. Ik zit nog maar in de eerste jungle en de graphics zijn gewoon mooi, maar de levels waarvan je echt OMFG gaat, qua graphics ..moeten nog komen. Dat is één ding dat zeker is, of mensen overdrijven