1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gehad,je moet de 1ste helemaal uitgespeeld hebben.

2u bezig en chapter 6,dit is echt genieten maar heb schrik om door te spelen,ik wil niet dat het spel ooit eindigt.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat er genoeg chapters inzitten, want ik vond wel dat ik vrij snel bij chapter 4 gisteren al was. Maar als ie langer dan de eerste is, dan is het al gauw goed.

3. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das vreemd,heb deel 1 al uitgespeeld..al zelfs 5 keer,maar moet ik ook platinum hebben ofzo?:9

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Nee, in de store moet je even op vierkantje drukken dacht ik om de controle uit te voeren en het bedrag te krijgen.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oogverblindende graphics en een nog veel schitterender levelontwerp in Uncharted 2. Speelt weer heerlijk weg. Nog een stuk leuker dan deel 1.

Een dezer dagen de MP ook maar even testen :)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Waar hebben jullie het precies over?

En de mensen met een surround set, hebben jullie een beetje gerommeld met de audio settings in de game? Je kunt echt verschillende settings kiezen, meer dan menig andere game, en ik vind soms de gunshots niet duidelijk genoeg klinken. Dus wellicht moet ik wat dingen veranderen. Opzich irritant...normaal is dit nooit nodig bij games.

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem gisteren ook bij BS gekocht met zo'n kortingsbon. Niet zo goedkoop als bij VGP, maar €55 voor zo'n pareltje is nog steeds een koopje. :+ Ik ben nog niet zo ver, maar wat een geweldige verhaallijn tot nu toe! De besturing is uitstekend, en de graphics zijn echt bizar mooi. :eek:

Ja, ik heb de dynamic range compression op 'maximum' ingesteld. Op die manier wordt er geen compressie toegepast. M'n versterker moet ik dan wel iets harder zetten, maar het klinkt bij mij beter dan de andere instellingen.

Edit:

Kwam net een post tegen op het avsforum:

Bij de default instelling wordt dus voor Dolby Digital/DTS/LPCM 5.1 automatisch gekozen voor 'normal'.

En nog een stukje over de instelling small/large center speaker:

8. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, ga dat eerdaags ook even testen!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Thanks!!!!!! Kortom, compressie moet je dus helemaal niet hebben? Mijn logitech surround set kan Dolby Digital en DTS aan, maar ik hoor juist slechte dingen over DTS van mensen. Ik sluit het optical aan.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vanmorgen tot half 8 zitten spelen, zit al op 85% :lol:

Echt een gran-di-oos spel, en zeer verslavend.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    WTF 8). Verslavend is hij toch wel dus :+

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    heb je vanaf gister avond zitten spelen tot vanochtend ??
    tering hahah dat doe ik nou echt nooit , wel vet

Ik ben nu bij Chapter 7 en wil het ook niet rushen , wat een ervaring zeg _O_

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik heb gister 8,5 uur ofzo gespeeld. Vroeg in de avond begonnen, telefoon uit, even DWDD gekeken, daarna nog even wat gegeten en af en toe pauze gehouden. Voor de rest alleen maar gespeeld. Het is dat ik zo naar de tandarts moet en wel nog mét wat slaap in het hoofd daarheen wilde, anders had ik 'm waarschijnlijk in één ruk uitgespeeld.

Er zitten echt geweldige locaties en situaties in _O_

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Haha prachtig

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaaamn zeg, de laatste game waar ik dat ongeveer heb gehad was Mass Effect denk ik en Oblivion. Maar als je de game nog niet hebt uitgespeeld, geeft me dat goede hoop dat de game niet zo kort is.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Deel 1 spelen is zowieso een must; die game is zeker vet!

Helaas geen deeltje 2 voor mij voorlopig.......geen geld.:'-(

17. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met creditcard en zonder haast: hij is slechts 36,95 pond incl verzending bij www.mymemory.co.uk . Heb hem er zelf ook besteld, even afwachten hoe lang het gaat duren.

Edit: via paypal betalen is ook mogelijk, al is de koers iets minder gunstig dan wanneer je met creditcard betaalt.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Voor mij was dat ook Oblivion denk ik :) Daar heb ik echt dagen aan gezeten.

De game is een stuk langer dan deel 1 ja. Ook veel meer afwisseling. Heb net nog een uurtje gespeeld. Ik rush niet echt, maar ik speel ook zeker niet traag, en zit nu op een uurtje of 9 gok ik. Hoeveel procent weet ik niet maar ik zit wel heel dicht tegen het einde aan denk ik.

Sommige locaties zijn zo jaw-dropping mooi dat ik waarschijnlijk heel snel weer opnieuw ga beginnen op hard :+ Enige minpuntje tot nu toe is misschien dat het nog steeds vrij makkelijk is allemaal.

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy fuck chapter 21 spoilers:

Convoy!!! Een van de bruutste levels die ik ooit speelde, holy fuck! Samen met een maat op de bank, echt schreeuwen, springen, gieren, brullen. WAT BRUUT!

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wooow ik heb m vanavond gehaald en wat is het een topgame. De camera,graphics,gameplay,verhaal en humor zijn echt geweldig... lang zitten wachten op een game die je vanaf het begin bij de strot grijpt maar dit is er zeker eentje :)

Deel Deze Pagina