1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gebruikt :). Dankjewel ;)

2. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan gaan we nu nog iemand blij maken op XBW:

CCJR - JRBM - 9XDM

Laatste code. Meer heb ik er helaas ook niet. 8)

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je er aan? 8)

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Sinterklaas. :cool: Hij had er nog een paar over.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Heb de game, holy fuck mensen. Dit is gewoon te mooi voor woorden. Die sneeuw, het ijs op je broek, en interactie, en die fucking details. Echt niet meer normaal gewoon! Als ik dan kijk naar de mooiste games van dit moment, die worden echt letterlijk weggeblazen. Als ik zelfs naar assassin's creed 2 kijk(afga op de filmpjes alleen dan), dan ziet die game er vele 'leger' uit dan uncharted 2. Die omgeving met uncharted is op sommige momenten, echt fotorealistisch. Super mooi! Weet niet of dit mogelijk is op de 360, anyways, volgende week redelijk wat tijd, ga ik uncharted uitspelen :).
    ps: De game wordt verteld als een film, het is eigelijk de zeldzaam hoe goed je 'in' deze game zit. Dit is echt een interactie film(begin van de game dan toch). Omdat het er zo mooi uit ziet, en zo goed verteld wordt. Echt, die mannen hebben een pareltje afgeleverd!

6. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net te laat..:mad:

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj! Vandaag eindelijk binnengekregen, de US versie dan met ook de nieuwe stijl boxart die me beter bevalt dan ik aanvankelijk dacht. Wel gek dat de Europese boxarts voorlopig in de oude stijl blijven.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Geld verdubbelaar voor multiplayer mode

Wie heeft er nog eentje ? laat het me weten

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oooooooh 26 chapters? En ik werd al bang dat ik het einde ging naderen toen er stond 'chapter 12' . Niets aan de hand dus...zou het jammer vinden als ik de game nu al zou uitspelen. Probleem is, je speelt dit spel gewoon door omdat het ook echt in één stuk doorloopt. Je zit al in het level wanneer de nieuwe chapter begint, zat ook in deel 1...maar zo heb je geen flauw benul van hoe ver je eigenlijk bent :).

Ik heb de game gelijk op hard gezet, maar helaas merk ik er weinig van. Het is echt niet moeilijk en je kunt nog best wat kogels verdragen, maar het staat het fungehalte toch echt niet in de weg. Dus ach...

10. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb de game gisteren na het werk gehaald en ben er gisteren avond rondt 18:00 aan begonnen en heb heb tot 3 uur s'nachts gespeeld. Ben nu in chapter 17, maar wat is dit spel VET:thumbs:_O_ Ik ben echt blij dat ik voor zo'n spellen een full hd scherm heb gehaald zeg, want dit ziet er echt zo goed uit niet normaal gewoon. Zoals het nu eruit gaat zien, wordt dit de topper 2009 voor mij

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Uncharted 2 vandaag ook eindelijk binnen gekregen. Zit nu in chapter 7 en die Nepal levels zijn zowel grafisch als qua gameplay echt geweldig _O_

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Toch de game kunnen halen, en ik moet zeggen;
    hij is weer goed, erg goed!

De omgevingen zijn weer prachtig mooi, maar: de karakters zelf waren in deeltje 1 mooier dan in dit deel vind ik. Het lijkt hier meer plastic-er....zie je goed bij sommige close-up scenes.
    Jammer, dit soort schoonheidsfoutjes.

13. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij staat hij nu op Linear PCM met de andere instelling op Maximum. Volgens mij zou dit het beste resultaat moeten geven, of is DTS bijvoorbeeld mooier?

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Pfffff... Wat duurt die game lang... En dat is alleen maar goed :D Wat een toffe game! Heb me nog geen moment verveeld! Wel een paar kleine controle dingetjes (dekking gaat niet altijd goed), maar verder speelt het toch wel erg lekker. Vandaag kijken hoe lang de game nog is en dan mezelf even op de multiplayer storten.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    LPCM zou theoretisch mooier kunnen zijn, maar ik heb het nog niet vergeleken met DD of DTS.

De boss (Lt. Draza) in het trein level krijg ik met geen mogelijkheid dood. Ik ben denk ik al 30x dood gegaan. :x Als ik hem een aantal keer heb geraakt, komt hij op mij af en moet je zijn melee counteren zodat je achter hem komt, dat gaat de eerste keer goed. Vervolgens raak ik hem weer een aantal keer en komt hij opnieuw op mij af. Deze keer kan ik hem blijven counteren tot ik kramp in mijn vingers krijg, maar ik kom maar niet achter hem. Daarna slaat hij mij met één klap dood. Ik heb filmpjes op youtube gezien waar mensen hem na twee keer counteren al kunnen doden dmv een quick time event.

Edit:

Was blijkbaar iets van een bug. Heb een eerdere save geladen en opnieuw naar Draza toe gespeeld, en nu kwam ik na twee keer counteren wel in het qte terecht. 8)

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb enorm van het eerste deel genoten en games zijn me niet snel te duur. Maar 65 euro voor een normale versie van een game gaat me toch echt te ver. =(:{

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Laat staan de €74,99 die Bol.com ervoor vraagt :mad:

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bol.com heeft voor mij sowieso wel een beetje afgedaan qua pre-orders, reserveringen en afhandeling van klachten.
    Maar wtf, 75 euro voor een normale versie. :emo:

Nou ja, zodra ie wat goedkoper wordt schaf ik hem zeker aan. :)

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is 50 euro hier bij de gameshop in den haag :)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb 47 betaald voor de LE en de normale is te vinden voor 37; in het buitenland.

Je bent een dief van je eigen portemonnaie als je ps3 games in Ned haalt ;)

Deel Deze Pagina