1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, helaas niet. Sowieso zijn de prijzen bij verschillende filialen van de Media Marrkt verschillend. Maar ze hebben wel regelmatig een aanbieding.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    In Almere doen ze bijna altijd de nieuwe games voor € 55,00 in de verkoop. Althans, de eerste paar dagen. Daarna gaan ze vaak naar € 59,00. Vooral bij de echte grote toppers doen ze dat. Dus vandaar dat ik dacht dat Uncharted 2 voor die prijs weg zou gaan.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gebruikt en als je sterft in de mp,laat je nog een granaat vallen
    Bedankt voor de code;)

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende code's beschikbaar:

Wraak booster - Laat granaat vallen wanneer je sterft.
    Valuta verdubbelaar - Verdubbelt het geld in MP tot level 10.
    Limited Special Edition Content - XMB themes, wapen skins, etc.

5. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Dat lukt gelukkig in deze game ook best goed zonder dat je die perk/booster hebt. Het duurt best even voor je dood bent en als je in de rug aangevallen word (en dus kansloos bent) kun je nog snel een granaatje gooien. werkt prima.:thumbs:

Verder vind ik het echt een topgame (hoe origineel van mij). zit nu in chapter 10 en de schaal van de "puzzels" is echt fantastisch. Geeft echt het gevoel dat je met iets episch bezig bent. Het is net weer of ik als kind naar Indiana Jones zit te kijken_O_

Ben ook erg blij dat ze de gunplay sterk verbeterd hebben tov deel 1. Vind de combat nu net zo tof als het klauteren.
    In deel 1 was ik vooral aan het "doorbijten" om weer een stukje klauterwerk te krijgen en de filmpjes te checken.

En hoewel ik er helemaal niets van had verwacht is de multiplayer ook zeer tof. Alleen jammer dat je geen custom load-out kunt aanmaken. Maar goed, old-school wapens oppikken is ook te doen, moet er alleen weer aan wennen. Ben teveel verwend door call of duty denk ik.

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is zeker een super game!
    Maar na 3 uur al op 40%? :x
    Duurt dus de helft van deel 1 of zo?

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

No way, ik weet zeker dat ie langer dan deel 1 is. De game is niet te kort en niet te lang, gewoon precies goed eigenlijk. Zal me echt benieuwen hoe ik deel 1 weer ga vinden als ik die weer ga spelen, nadat ik U2 uitgespeeld heb. Ik denk vooral op grafisch vlak dat U2 echt duidelijk veel mooier is, qua gameplay en animatie zal het niet zo heel erg verschillen denk ik. Hoe dan ook..gewoon tof om deel 1 weer eens te spelen straks. Als ik eraan toe kom of course met al die andere toppers.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoe kan een goeie game nou te lang zijn :emo:

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld :)

Gruwelijk grijns op mn gezicht aan het einde. Wat een topgame.

10. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb m ook zojuist uitgespeeld inderdaad geweldig spel, ga deze zeker nog een keer uitspelen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook net uitgespeeld, 11 uur over gedaan

Vond het gevecht met Lazarovic wel tegenvallen, enige echte minpunt van het spel imo

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Misschien een minpuntje maar ik vond het al een hele verbetering ten opzichte van het quick time event waarmee je deel 1 afsloot.

En ook hier dus gisteren uitgespeeld op normal. Fantastische ervaring, kan er niks anders van maken.

In chapter 25 kon ik echt bijna mijn ogen niet geloven zo mooi als dat eruit zag.

Nu duik ik maar de store in vanavond om wapens te kopen enz. om trophies te halen voor die wapens. Dat maakt het allemaal wat makkelijker. 1 van de mensen gaf bv. als tip het saven en loaden om de steel fist expert te halen en bij de 5 headshots trophy om slomo aan te zetten en een dragon sniper te kopen.

Daarna ga ik wel met de video guide van ps3trophy de treasures zoeken want ben nog lang niet klaar met deze game.

13. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een prima baas uitdaging,i kdenk als je een lange uitgerekte boss fight had dat het dan zou irriteren. Uncharted 2 moet gedeeltelijk gezien worden als een film, (mede omdat ze ook met een film maatschappij/producer hebben samen gewerkt) zou dat het verhaal alleen tegen werken..tenopzichte van deel 1 veel beter maar vondt het einde van deel 1 ook niet slecht

Heb nu eindelijk door Uncharted 1 geld kunnen bemachtigen:) Je moet in de sp bonusses gaan en dan vierkant drukken..

Heeft iemand problemen met de promotie codes van de limited editions??

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren deel 1 nog even opgepakt. Ik had hem verleden jaar al uitgespeeld, maar ik wil persé 1 nog eerst even door spelen voordat ik verder ga met 2. Ik weet dat het niet persé hoeft, maar ik heb Uncharted zo lang niet aangeraakt dat het wel even een goede opfris cursus is. :)

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Met de "cheats" die je kunt kopen na het uitspelen worden vooral de weapon trophies wel heel erg makkelijk:9

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat je taunts kan gebruiken in multiplayer is leuk.... maar hoe gebruik je ze 8)?

17. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    X ingedrukt houden

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld op hard,beste game ooit alleen die laatste 2 chapters was iets minder maar de rest was gewoon geweldig.

19. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat mij opvalt is dat het geluid ook echt ontzettend goed verzorgd is. Beter dan in menig andere game. Is het zo dat de PS3 uberhaupt beter geluid heeft in games al de xbox 360?

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ja is mij ook opgevallen. En ik heb niet eens een uber geluidsinstallatie. Bij mij komt het geluid gewoon uit de TV, maar toch is het prachtig. De soundtrack is echt episch. Zit nu op 80% op Hard. Sommige stukken zijn echt enorm frustrerend.

Deel Deze Pagina