1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    [GT]49328[/GT]
    Langer filmpje (5min) van dat Warzone gameplay filmpje van de vorige pagina oftewel hetzelfde filmpje als dat van Insidegamer.

Ziet er wel mooi uit en de vijanden lijken nu een realistische weerstand tegen de kogels te hebben. Dus misschien is er nog hoop voor Uncharted 2 :+. Oh ja, ben nu ik de enigste die constant flashbacks had naar MGS4 tijdens dat fimpje? :p

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wauw, vooral de details vind ik echt prachtig. Ook bij Uncharted 1. Als Drake in het water stond werd zijn broek nat. Stond je onder een waterval dan was je totaal nat.

Ziet er echt prachtig uit, misschien wel het mooiste wat ik gezien heb tot nu toe op de PS3/360. Gameplay ziet er ook echt tof uit. _O_

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    precies wat Fiasco hierboven zegt , dit is toch wel het mooiste wat ik op de consoles tot nu toe heb gezien ! Echt super super sfeervol en mega gedetailleerd .

Must Buy voor mij kan echt niet wachten

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het vooral indrukwekkend hoe scherp de schaduwen zijn. Tot nu toe kon je goed op de consoles zien dat daar vooral detail werd verminderd. Het ziet er naar uit dat deze game de trend gaat breken (eindelijk!).

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Er zit zo te zien echt veel detail in de game. Hoe die bijna valt doordat een bord bijna na beneden flikkert. Echt mooi gedaan!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-tech-analysis

Eurogamer is ook danig onder de indruk van de nieuwe tech van Naughty Dog, wordt dit dan echt de game waarmee de PS3 zich gaat onderscheiden?

En waarom lukt het Naughty Dog wel en andere studios minder goed om steeds dit soort stappen te maken? Uncharted 1 is nog steeds qua video 1 van de betere games

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 1 was inderdaad geweldig.. heb hem nooit uitgespeeld vreemd genoeg, maar dat ik bijna met geen 1 game meer helaas... het verhaal werdt ook wat raar in 1 keer (zal het maar niet verklappen).
    Deel 2 belooft heeeel mooi te worden.. wat een graphics en hoe soepel het ook allemaal loopt.. geweldig, we hebben helemaal geen nieuwe indiana jones game nodig.
    Mooiste vindt ik zelf hoe ze de kleuren hebben uitgewerkt.. ik zie zelden nog zo'n kleurrijke, vibrante game als uncharted, vooral in dat 5 minuten gameplay filmpje is dat goed te zien..

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mocht iemand een beta key hebben of weten waar je er een kunt krijgen/winnen (op inFAMOUS na) dan zou ik zeer dankbaar zijn :)

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben op dit moment even de beta aan het inlossen op de PSN, ben erg benieuwd hoe het speelt:D

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg ik hem ook vanavond :D

ben heel erg benieuwd namelijk !

11. steeze

steeze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de BETA vanochtend al uitgebreid getest. En de multiplayer is erg vet.

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PSN beta in de mail zitten haha! vet.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn gvd 3003 spelers online staat er en hij kan gewoon geen spelers vinden? Hij blijft maar finding players zeggen....dit gaat nergens over.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]50248[/GT]

Holy mozes, dit ziet er weer indrukwekkend uit zeg!

Zelfs de bladeren van de planten waaien realistisch op als die russische aanvalshelicopter dichtbij hovert (o.a. tijdens 1:45 van het filmpje). Echt bijzonder mooi gemaakt.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  15. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MP Beta is vet \o/

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als je nou ook nog uitlegt waarom het zo vet is, dan hou je het ook nog een beetje interessant. :b:

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Met sommige lui heb ik echt vreselijk medelijden hoor, godskolere man.
    Net zat ik EINDELIJK in een co-op game, want het wachten op spelers duurt werkelijk achterlijk lang in deze beta....gaat nergens over. Dus eindelijk in een server....we zitten in het level en ik werd na een tijdje doodgeschoten, althans..bijna. Toen hielp een teamlid mij en ik kon weer spelen....maar toen begon de stakker op mij te schieten samen met zijn trieste vriendje.

Ok, als dat jou idee van fun is...doe maar lekker, en dan nu gewoon weer serieus spelen misschien? Nee hoor...ze kwamen speciaal terug naar het begin van het level om mij wederom dood te schieten...ik zei nog het aardig triest was hoeveel plezier ze hier van hadden en hun kinderachtige gelach...maar dit gingen ze alleen maar herhalen en bleven zielig doen. Toen gewoon weggegaan....

en vervolgens kan ik gewoon geen andere co-op game vinden......lekker allemaal hoor.

18. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Awesome die trailer! Mijn mond viel open op sommige momenten. 8) Eerste beelden die ik zie van het spel, maar wel erg ziek! Misschien deel 1 eerst eens aanschaffen. :)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ MP mensen: zoals Zifnap zegt, een impressie zou leuk zijn ;)

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Heb alleen een paar potjes deathmatch gespeeld. De plunder (oid) mode en co-op heb ik nog niet gedaan. Als je eenmaal erin zit loopt het in ieder geval bij mij erg soepel en speelt super, zoals deel 1 eigenlijk. Heb ook alleen het level The Village gespeeld en dat ziet er schitterend uit, niet te groot, goed voor 5 vs 5m, weinig tot geen plekken waar je veilig kan zitten. Er zitten een aantal verschillende wapens in die goed verspreid liggen.

Zitten in de Beta ook een soort van medal systeem. Had er meteen 1 binnen, Afterlife (kill maken na je dood)

Deel Deze Pagina