[GT]49328[/GT] Langer filmpje (5min) van dat Warzone gameplay filmpje van de vorige pagina oftewel hetzelfde filmpje als dat van Insidegamer. Ziet er wel mooi uit en de vijanden lijken nu een realistische weerstand tegen de kogels te hebben. Dus misschien is er nog hoop voor Uncharted 2 . Oh ja, ben nu ik de enigste die constant flashbacks had naar MGS4 tijdens dat fimpje?
Wauw, vooral de details vind ik echt prachtig. Ook bij Uncharted 1. Als Drake in het water stond werd zijn broek nat. Stond je onder een waterval dan was je totaal nat. Ziet er echt prachtig uit, misschien wel het mooiste wat ik gezien heb tot nu toe op de PS3/360. Gameplay ziet er ook echt tof uit.
precies wat Fiasco hierboven zegt , dit is toch wel het mooiste wat ik op de consoles tot nu toe heb gezien ! Echt super super sfeervol en mega gedetailleerd . Must Buy voor mij kan echt niet wachten
Ik vind het vooral indrukwekkend hoe scherp de schaduwen zijn. Tot nu toe kon je goed op de consoles zien dat daar vooral detail werd verminderd. Het ziet er naar uit dat deze game de trend gaat breken (eindelijk!).
Er zit zo te zien echt veel detail in de game. Hoe die bijna valt doordat een bord bijna na beneden flikkert. Echt mooi gedaan!
http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-tech-analysis Eurogamer is ook danig onder de indruk van de nieuwe tech van Naughty Dog, wordt dit dan echt de game waarmee de PS3 zich gaat onderscheiden? En waarom lukt het Naughty Dog wel en andere studios minder goed om steeds dit soort stappen te maken? Uncharted 1 is nog steeds qua video 1 van de betere games
Uncharted 1 was inderdaad geweldig.. heb hem nooit uitgespeeld vreemd genoeg, maar dat ik bijna met geen 1 game meer helaas... het verhaal werdt ook wat raar in 1 keer (zal het maar niet verklappen). Deel 2 belooft heeeel mooi te worden.. wat een graphics en hoe soepel het ook allemaal loopt.. geweldig, we hebben helemaal geen nieuwe indiana jones game nodig. Mooiste vindt ik zelf hoe ze de kleuren hebben uitgewerkt.. ik zie zelden nog zo'n kleurrijke, vibrante game als uncharted, vooral in dat 5 minuten gameplay filmpje is dat goed te zien..
Mocht iemand een beta key hebben of weten waar je er een kunt krijgen/winnen (op inFAMOUS na) dan zou ik zeer dankbaar zijn
Er zijn gvd 3003 spelers online staat er en hij kan gewoon geen spelers vinden? Hij blijft maar finding players zeggen....dit gaat nergens over.
[GT]50248[/GT] Holy mozes, dit ziet er weer indrukwekkend uit zeg! Zelfs de bladeren van de planten waaien realistisch op als die russische aanvalshelicopter dichtbij hovert (o.a. tijdens 1:45 van het filmpje). Echt bijzonder mooi gemaakt.
Met sommige lui heb ik echt vreselijk medelijden hoor, godskolere man. Net zat ik EINDELIJK in een co-op game, want het wachten op spelers duurt werkelijk achterlijk lang in deze beta....gaat nergens over. Dus eindelijk in een server....we zitten in het level en ik werd na een tijdje doodgeschoten, althans..bijna. Toen hielp een teamlid mij en ik kon weer spelen....maar toen begon de stakker op mij te schieten samen met zijn trieste vriendje. Ok, als dat jou idee van fun is...doe maar lekker, en dan nu gewoon weer serieus spelen misschien? Nee hoor...ze kwamen speciaal terug naar het begin van het level om mij wederom dood te schieten...ik zei nog het aardig triest was hoeveel plezier ze hier van hadden en hun kinderachtige gelach...maar dit gingen ze alleen maar herhalen en bleven zielig doen. Toen gewoon weggegaan.... en vervolgens kan ik gewoon geen andere co-op game vinden......lekker allemaal hoor.
Awesome die trailer! Mijn mond viel open op sommige momenten. Eerste beelden die ik zie van het spel, maar wel erg ziek! Misschien deel 1 eerst eens aanschaffen.
Heb alleen een paar potjes deathmatch gespeeld. De plunder (oid) mode en co-op heb ik nog niet gedaan. Als je eenmaal erin zit loopt het in ieder geval bij mij erg soepel en speelt super, zoals deel 1 eigenlijk. Heb ook alleen het level The Village gespeeld en dat ziet er schitterend uit, niet te groot, goed voor 5 vs 5m, weinig tot geen plekken waar je veilig kan zitten. Er zitten een aantal verschillende wapens in die goed verspreid liggen. Zitten in de Beta ook een soort van medal systeem. Had er meteen 1 binnen, Afterlife (kill maken na je dood)