1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben er zelf nog niet (dus niks spoilen), maar wel zonde dat het WEER het geval is.

ow well, vanavond weer spelen!

of Batman......

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    ... of Demon's Souls ;)

Ik vind de MP ook wel leuk nog mensen die dit spelen? heb wel zin in een paar goede potten binnenkort.
    Valt jullie trouwens ook op dat de sixaxis besturing weg is gelaten (over boomstam lopen in deel1) Top vind ik dat!

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben gister, na het uitspelen van de storyline, begonnen met de multiplayer. Best vermakelijk om te doen moet ik zeggen. Wil best tegen wat mensen van XBW spelen, helaas heb ik geen headset voor de PS3.

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier, wil best ook tegen mensen van XBW multiplayer spelen. Al is het alleen maar omdat de matchmaking nog niet helemaal geweldig is en te vaak tegen spelers kom die al level 30 ofzo zijn terwijl ik nog op level 6 zet.

PSN tag is Revan_NL

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog een beginner met consolemultiplayers maar een potje uncharted lijkt mij wel gezellig :)

Tag: dirty_harry911

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry,het was persoonlijk,waarschijnlijk vind jij die wel leuk,mondje toe nu :)

Ik dacht dat je in options dat kan aanzetten.
    Mp is heel leuk,dat had ik niet verwacht,ben nu level 27.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Heb de CE vandaag gehaald:

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Leuk detail dat bonnetje..... € 29,95.... Het is net of het van die game is....

Ik heb de game afgelopen dinsdag ook gehaald. Mijn hemel, wat een game. Wat een sfeer, graphics, gameplay en geluid. Jawel, dit is echt heel gruwelijk. Een van de beste games die ik sinds tijden heb gespeeld. Hoort in de top 10 van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Hij is zo tof dat ik hem eigenlijk helemaal niet wil uitspelen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alleen wtf is er aan de hand met de ogen van Chloe? Ze schitteren constant alsof er 1000W bouwlampen op schijnen 8)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan toch niet, jongen... :')

11. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    je bent een beetje verliefd op d'r denk ik ;) (en anders ik wel)

Gisteren de game uitgespeeld en ik kan niet anders dan me bij de rest van de wereld aansluiten. Wat een supergame is dit. Je valt echt van de ene verbazing in de andere. Ene de situaties waar je in komt, echt fantastisch bedacht en vormgegeven allemaal\o/

meteen even wat potjes multiplayer gedaan en die is ook al zo goed. Ik had hier eerlijk gezegd echt helemaal niets van verwacht, maar vooral het verticale aspect van de gameplay pakt heerlijk uit.
    Het voelt en speelt gewoon echt als Uncharted, maar dan tegen menselijke spelers. Er zijn voor mijn gevoel maar weinig games die zonder consessies dezelfde gameplay als in de singleplayer weten te creëren in multiplayer. Echt goed gedaan hier.

Komt nog eens bij dat het me blijkbaar niet eens slecht af gaat.
    Waar ik bij games als modern warfare per potje echt blij mag zijn met 6 to 10 kills had ik er hier gisteren in een potje 21!\o/
    Maar goed, dat zal wel beginnersgeluk blijken als ik wat vaker online ga natuurlijk.

Oh en voor de mensen die hem ook uitgespeeld hebben:
    die Demon yeti's zetten echt de juiste sfeer neer zeg, deed het steeds zowat in mijn broek als er weer een voorbij kwam zeilen haha.

en die conversatie tussen Drake en Elena op het einde is echt te grappig....
    "you were unconsious and it was raining"

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je ziet er duidelijk een korting onder staan van 40 euro. Dus niet kinderachtig doen. :)

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    45,00 zelfs, als ik zo zie :).

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tof, moet ik toch maar eens een US account aanmaken :)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Klopt helemaal.

Tot nu toe ongeveer zo'n 1.5 uur gespeeld en het is geweldig. Zo vond ik die
    infiltratie van dat museum geweldig
    .

17. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    hmm, ik doe
    dat sneaken en silent kills maken liever in de grote, open omgevingen met afgronden dan in het museum.
    Niets zo mooi als een nietsvermoedende huurling het ravijn in duwen}:]

18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had m vanmiddag uitgespeeld en wat een game zeg! dit is ongetwijfeld mijn game of the year!_O_

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat was al in deel 1 zo. Heerlijke DTS geluid , tot aan de puntjes verzorgd.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    En dan heeft Modder-Eter slechts 2.0 :mad:

Deel Deze Pagina