1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond ik juist een van de mindere stukjes. Hier valt het echt op dat de Ai eigenlijk best slecht is. Tijdens normale shootouts irriteer ik mij er niet aan maar in dit stukje vond ik het wel vervelend

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in chapter 22 of 23 en het word nou toch wel echt pittig hoor !

ff doorbijten en vandaag de game uitspelen ! \o/

3. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ook in chapter 23 wil hem eigenlijk niet uitspelen :'-(
    weet iemand hoeveel chapters er in totaal zijn dacht ergens gelezen te hebben 25 of 29 ?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    26 Chapters.

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    26. De laatste paar chapters zijn een bitch. Ik ben al eeuwen bezig met de laatste 4 chapters op Hard. :mad:

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Net uitgespeeld op Normal.
    :mad: Wil nog lang niet dat het ophoud, ik ga meteen met een nieuwe run beginnen ;)!

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ben nu aan mijn run op Crushing bezig, eerste run was op hard. Super tof spel wat je van begin tot eind meteen wil uitspelen. Zit nu in chapter 10 en heb nog tot 11 november om mijn platinum trophy te halen. Moet er nog maar 2 dus dat gaat wel lukken :+.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Liggen er verschillende versie's van Uncharted 2 in de winkel ???

Weet 100% dat ik gisteren een doosje in handen bij de gameshop waarop stond 16 jaar en ouder.
    Voor mij ligt nu een doosje waarop staat > 15 jaar.

Kan ook niet kiezen uit Nederlandse stemmen of ondertitels ?!?!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dam heb je de UK of US versie van het spel

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De gameshop heeft mij de UK-versie verkocht :mad:
    Ipv de PEGI leeftijds aanduiding heb ik een doosje met BBFO.

Heb er gisteren ook niet verder bij stil gestaan , ontdekte het pas toen ik in het menu alleen kon kiezen uit de Engels taal en ondertitels.
    Volgende week even een bezoekje brengen aan de gameshop , ik vind dit niet kunnen.
    Een lege doosje (NL) in de winkel leggen en vervolgens de klant afscheppen met een UK versie :mad:

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wil je echt de nederlandse voice-over horen ? Ondertiteling is toch ook niet echt nodig ?

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk de film/games natuurlijk het liefst in de originele taal , met uitzondering van Spongebob :+

Vond het gisteren avond raar dat ik een UK-versie uit het plastic-zakje van de gameshop haalde.
    Weet 100% zeker dat ik een leeg doosje in handen had met de PEGI leeftijds-symbool.

Ik kijk voortaan wel beter uit als ik bij die gameshop weer een game haal.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wil hem best van je overkopen hoor :+

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    vandaag de game gespeelt voor het eerst. Werkelijk waar ik zit er helemaal in! Dit is een game die gewoon echt net als een film wegkijkt. Geniaal begin!

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jezus, ik ben een zooi chapters verder nu. Ik zit nu geloof ik in 18 of 19. Het is gewoon enorm vet en eenmaal bezig wil je steeds verder. Ik heb dit zelfs nog meer dan in deel 1. Waar ik me wel kapot aan erger is keer op keer die fights tegen duizenden enemies, waarvan elke wave steeds meer kogels kan vangen. Volgens mij heb ik al 3 legers en een dozijn supermensen van het leven beroofd.

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat word in latere chapters nog erger .. ik ben nu in 23 maar volgens mij is het nu shootout na shootout , of komt er toch nog een beetje rust ?

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog wat gepuzzel.

Lezen als je uitgespeeld hebt ;):
    Ik vind het zo jammer van Uncharted dat ze in elk deel één of ander raar gemuteerd iets moeten doen, dat maakt het verhaal al minder leuk voor mij.

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lezen als je beide delen hebt uitgespeeld :)
    Mee eens. Vond ik in het eerste deel ook best wel jammer dat er opeens van die gemuteerde wezens bij kwamen kijken. Snap de keuze er ook niet geheel voor. Maar buiten dat blijven het toch toffe games :+

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Beetje alla Indiana Jones, er moet toch een schat zijn die groter is dan geld en dat is macht! dus ik snap die keuze juist wel.. levert ook een wat moeilijkere eindbaas op :D Ik heb er echt geen moeite mee en vind het juist in het avonturengenre passen

Heb hem trouwens op Normal uitgespeeld en pas nadat je Hard hebt uitgespeeld kun je hem op Crushing doen.
    Weet iemand of het voldoet om alleen de laatste chapter op hard uit te spelen?

20. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal erom heen maakt dat juist weer logisch,in deel 1 kwam dat door de golden idol en in het tweede verhaal zijn het wakers die waarschijnlijk de life of tree hebben gedronken om dit geheim te bewaren..

Deel Deze Pagina