1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Trophies kunnen me ook gestolen worden, beetje lame versie van achievements tbh 8).
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Omdat dit een verschrikkelijk goede game is. Een mix van alles, maar dan op alle punten perfect uitgewerkt.

    Ik durf wel te stellen dat dit de beste game is zijn genre is. Wat een game is dit zeg. Serieus, als je deeltje 1 wel tof vond.. Dan blaast deze game je weg.

    Hij is iets langer dan deel 1, maar niet het dubbele ofzo. Dat neemt niet weg dat het echt een geweldige game is. Liever 10 uur lang een brute achtbaanrit dan 125 uur een saaie game zitten spelen.
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, wat een epische game!!
    Telkens wanneer je denkt dat het tof is, word het later NOG toffer!! 8)

    Zitten echt een paar sicke stukjes in!!

    Het begin alleen al, dan die trein, tank, en dan dat stuk dat je op die rijdende auto's zit _O_
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    haha, inderdaad! Had bij dat laatste:
    die achtbaanrit achterop die auto's echt het hart in mijn keel en ik ging echt heel vaak keihard lachend dood, omdat ik niet doorhad dat ik dan toch echt kon/moest springen naar de volgende. echt fantastisch stukje.

    En voor een gifkikker als ik (tijdens het gamen dan) echt een achievement/trophy op zich dat ik lachend de pijp uit ga, gewoon omdat het zo vet is.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De game zojuist uitgespeeld , was echt elke seconden waard .Tot op het eind bleef het spannend en goed , alhoewel er wel pittige stukjes tussen zaten bij de laatste chapters !

    Na Gears of War 2 eindelijk weer is een vette SP game uitgespeeld , en ik vond deze stukken beter !
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    De game schijnt sowieso een stuk pittiger te zijn dan de vorige in de loop van het verhaal. Dat gevoel heb ik iig ook. In het eerste deel zat imo 1 kutstuk, op de laatste chapters na, maar dat stuk valt in het niet bij deel 2.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kan ook One Shot Kills kopen, dat maakt het spel veel makkelijker. Dan vraag ik me af, als je hem op die manier uitspeelt op Crushing, krijg je dan ook de Trophy?
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst Crushing uit spelen voor je dat kunt kopen.

    En platinum 5 is binnen,prachtig game
     
  9. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game zojuist uitgespeeld! :) Mijn 'two cents':


    Ik lees hier en daar berichten van mensen die twijfelen aan de game vanwege een te korte levensduur. Ik wil tegen deze mensen zeggen: gewoon kopen deze shit, want het is onovertroffen wat Naughty Dog hier heeft neergezet! Ja, de single player duurt slechts een uur of 10 (in mijn geval 12), maar andere games vallen in het niet in vergelijking met deze game. Hiermee bedoel ik dat ieder level opnieuw volgepropt zit met leuke gameplay, goede atmosfeer en aardige plot twists. Je krijgt nergens backtracking voorgeschoteld of andere middelen waarmee games weleens kunstmatig worden opgerekt. Vrijwel ieder level is echt een intense en unieke beleving.

    Ik heb nog nooit een game meegemaakt die op deze manier een verhaal vertelt. Bijvoorbeeld de personages zijn naar mijn mening nog nooit zo goed tot leven gebracht in een game. De voice acting, motion capturing en (in mindere mate) facial animations zijn van ongekend hoog niveau.
    En ook de manier waarop het hele avontuur in beeld wordt gebracht is zo vet. Een aantal levels hebben van die momenten die ervoor zorgen dat je delen van het gebied kunt overzien. Bijvoorbeeld een stad, gebergte of tropisch regenwoud; en telkens weer hield ik even in om het pracht en praal te bekijken.
    De game is verder zo scripted als het maar zijn kan, toch merkte ik dit vrijwel niet op. Bij de single player van Call of Duty had ik dit bijvoorbeeld wel. Vijanden die in die game niet stoppen met spawnen, een bepaalde denkbeeldige lijn passeren waardoor een gebouw pas instort, etc. Uncharted 2 laat veel minder goed blijken scripted te zijn, wat de ervaring erg goed doet!

    Grootste minpunt aan de game vind ik de AI, die eigenlijk bijzonder slecht is. Zeg maar van het niveau Metal Gear Solid 1, of zelfs minder... Afgezien van dit punt van kritiek is de rest fantastisch.


    Modern Warfare 2 en Assassin's Creed 2 moeten wel een bijzonder vette single player bieden om hier overheen te gaan. Tot nu toe is Uncharted 2 in ieder geval mijn game van het jaar!!
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eindelijk Uncharted 2 ontvangen. Al een stukje gespeeld... wattisie moooiii.... :)

    Erg onder de indruk hoe Nathan sneeuw onder zijn schoenen vooruit schopt.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het wordt nog veeeeeeel vetter

    Zat gisteren met een kameraad te spelen (ik speelde), cutscene begint, afgelopen, ik speel verder; 10 seconden later reageert de kameraad 'hey je zit alweer te spelen!'

    :D

    @ Arrahant: echt volledig mee eens. Gisteren zaten twee vrienden naast me op de bank hardop te lachen, mee te genieten etc terwijl ik aan het spelen was.
     
  12. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik af en toe ook last van. 8) Ben je zo onder de indruk van de cutscene en niet door hebt dat je al weer mag spelen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, had ik gisteren ook:

    Aan het eind van die treinlevel, als je bijna de afgrond in dondert en dan door die coupe heen moet sprinten en dan springt om aan de rand van een berg te blijven hangen. Ik zat de eerste keer te kijken omdat ik dus niet doorhad dat ik zelf alweer moest spelen 8) Tegen de tijd dat ik ging rennen en springen was ik al een half uur te laat
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vond ik echt een van de tofste dingen , en dan is alweer lang geleden dat ik iig zoiets heb gehad met een game, weet niet meer precies met welke game dat was voorheen.Maar dat vind ik echt een tof gevoel _O_
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Met Bioshock na het beginfilmpje had ik het het ergst.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat wel opvallend is dat deze personges meer diepgang hebben dan de gemiddelde RPG game, ze hebben ieder hun eigen verhaal en karakter. Oke in RPG games is dat natuurlijk ook, maar toch mis ik vaak iets.
     
  17. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    supergame.. eindelijk een goede reden om mn ps3 aan te zetten..

    "Clowns"

    :lol:
     
  18. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden uitgespeeld, maar nu pas tijd om ff te reageren.

    Alles is eigenlijk al gezegd, dit is naar mijn mening het beste en mooiste spel wat er op dit moment te krijgen is. Waar anders sta je meerdere malen stil om alleen van de omgeving te genieten, waar anders krijg je constant het gevoel dat je midden in epische film speelt en je bek steeds weer open valt!!! Het enige wat me 2 maal uit deze beleving haalde was een irritante bug dat ik vast stond tussen 2 muren en een keer dat ik door de grond zakte en naar beneden viel de dood in :)

    Multiplayer vind ik ook zeer goed uitgewerkt en beter dan menig multiplayer only game!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Het enige dat mij af en toe irriteert is dat het heel soms wat onduidelijk is waar je heen moet.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh oh oh oh oh man o man wat heb ik gister genoten van Uncharted 2.Na een zoektocht van bijna 2 weken heb ik eindelijk mijn steelcase binnen.
    Ik had bier en ''grub'' (voedsel) ingeslagen om eindelijk voluit te kunnen genieten.

    Doe de disc in me FAT ps3 en hij begint........... WAT EEN GELUID WEER !!!!! DTS !!!!!!. Helaas hebben mijn buren denk ik meegenoten van mijn eerste 4 chapters, maar oh oh oh ......... eerste indruk is FANTASTISCH !

    Hiervoor heb ik een paar jaar geleden de ps3 gekocht, voor dit soort spellen.

    Naughty Dog bedankt !
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009

Deel Deze Pagina