[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan het niet vinden op de site 8)

    doe het vanavond thuis even

    Kevf_NL
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan ook niet online geloof ik. Het is geen Xbox Live! :+
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Donderdag 25 februari 2 nieuwe Multiplayer Maps en 6 nieuwe Skins.

    Meer hierover.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Deze game heb ik nog geen één keer online gespeeld. Trekt me ook totaal niet.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb misschien ook in totaal 10 potjes online gespeeld (Beta en Full game samen) maar het trekt mij ook totaal niet. Is absoluut geen slechte MP (voor zo ver ik kan oordelen) maar op de een of andere manier vind ik het gewoon niet boeiend. Alleen de mode waar je met z'n 3en missies kon spelen was wel einig
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Beste multiplayer die ik ooit heb gespeeld, maar ik weet niet hoeveel dat zegt gezien de laatste MP spel waar ik verslaafd aan was terug in de glorietijden van MOH: Allied Assault was. Maar zeker het proberen waard als je er nog niet aan hebt gewaagd.

    Mensen kunnen me toevoegen op emmy_30 (don't ask :9 ). Speel echter praktisch alleen maar deathmatch en elimination (level 58 ).
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Game uiteindelijk ook gekocht en ondertussen aan chapter 7 beland. De game bevalt me in het algemeen beter dan deel 1, mede doordat het aiming systeem verbeterd is. Grafisch is het natuurlijk zeer mooi en respect voor Naughty Dog om zoveel detail in de levels te steken. Maar buiten de grahpics snap ik (nog) niet wat er zooo geweldig is aan deze game. De game biedt een leuke ervaring, maar om nou te zeggen dat ik iets gemist zou hebben als ik de game niet had gespeeld.

    Maar goed, dat is maar een voorlopige conclusie aangezien ik de game nog niet heb uitgespeeld. Hopelijk veranderd mijn mening nog in de positieve zin.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    jij bent raar -_-

    Spel was echt episch! Zoek overigens nog steeds iemand om een keer mee te co-oppen
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Voeg maar Acrillic toe :) (heb helaas nog geen headset).

    Wel jammer dat je hem eerst op hard moet uitspelen voor crushing btw. Ik dacht eerst een rustige run op normal en dan nog één op crushing, maar dat gaat dus niet :mad:.
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Een v/d beste games die ik ooit gespeeld heb. Ik wil overigens best een keer co-oppen, maar heb (nog) geen headset (wat wel een vereiste voor jou is volgens mij?).
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Game ondertussen uitgespeeld en ik blijf bij mijn mening.

    De game is zeer goed en biedt een zeer leuke ervaring, op sommige momenten zelfs zeer vette ervaringen. Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik echt iets gemist zou hebben had ik de game nooit gespeeld wat ik bv. met Shadow of the Colussus wel had, om maar een duidelijk voorbeeld te geven van wat ik bedoel. Als ik Uncharted 2 een cijfer zou moeten geven dan zou het een 8.5 zijn.

    Wat ik wel toegeeft is dat Naughty Doug een technisch pareltje heeft afgeleverd en heb dan ook met de plezier (desondanks dat ze soms iets te pro-Sony zijn) de making-off filmpjes bekeken die je kon unlocken een lees ik met veel plezier artikelen zoals "Among Friends: How Naughty Dog Built Uncharted 2".
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Grappig, wilde zojuist hetzelfde artikel linken. Naughty Dog heeft gewoon plezier in hun werk en stralen dat ook uit. Prima informerend artikel!

    :thumbs:

    EDIT: Interessant dat je zo je mening over UC2 verwoord, want dat gevoel had ik ook de hele tijd. Het is een technisch marvel... maar na één keer spelen had ik het wel gehad. Ik weet niet waarom, maar het voelde inderdaad (zoals ND bedoelde) als een summer blockbuster aan en dan heb je het na die ene keer wel gezien. Co-op was wel leuk voor een paar keer, maar daarna heb ik de game redelijk snel verkocht. Niks dan lof verder over deze game.

    Sony levert sinds eind vorig jaar de ene blockbuster na de andere af. Nog beter: veel frisse nieuwe games en niet alleen opvolgers uit gestabiliseerde series. Keep up the good work Sony.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, ben nu in Nepal maar wat een grafische pracht. En dan niet alleen de cut-scenes maar ook de game zelf, jemig. _O_
    Naughty Dog. _O_
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uitgespeeld, damn wat een achtbaan rit. Begint rustig, maar vanaf Nepal is het echt een dikke achtbaan rit vol met toffe shit. Echt fantastisch _O_. Alleen de laatste twee chapters waren wel kut, ben me toch vaak dood gegaan en schijt veel keer het spel uitgescholden. Grafisch zonder twijfel mogelijk beste game tot nu toe deze generatie _O_. En die muziek <3

    Waar ik in deel 1 geen problemen had met die gare beesten vond ik die Guardians in deel 2 wel schijt vervelend, vooral omdat ze moeilijker doodgingen. Kut beesten waren dat zeg, de tering. Plus het leek wel als of in de laatste twee chapters de A.I echt zwaar kut was, teammates die voor je staan, niks doen en je totaal niet helpen.

    Hup naar deel 3 met hopelijk meer puzzels en minder combat. Doe maar een level in Egypte ofzo! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Vond juist die rare beesten in deel 1 zwaar irritant die bleven maar komen. In deel 2 zijn die guardians alleen even kut als je net in shamballa bent aangekomen. Daarna kan je zo'n groot wapen van de mannen van lazarovich pakken en dan zijn de guardians binnen enkele seconde dood. Btw mischien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb.
    Spelen sommige nog online?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus... deze game heeft een foto-mode.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    dat ass
    [​IMG]


    Weet niet of ik er zo vaak gebruik van ga maken als de Blur of Halo foto/theater mode want ik vind em nu nog niet echt intuïtief werken.
    Komt misschien nog. Misschien... O-)

    Daarna er ook maar eens over na denken om aan de SP te beginnen. :+
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Chloe haar kont was zovéél beter :+.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar Elena lijkt meer op Emma Watson :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, niet eens bij nagedacht. :+
    Elena gekozen omdat ik nog bekend met haar was van de eerste game. Chloe zag er arrogant uit. En meneer Drake kiezen is saai. :p
    [​IMG]
    [​IMG]

    Als ik ooit zo ver kom zal ik wel Doughnut Drake kiezen 8) (of is er ook een Doughnut Elena?)

    Is er eigenlijk nog een grafisch verschil tussen de MP en SP?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ogen van Chloe zijn eng, Elena is veel toffer! Zal eens de MP proberen van de week, heb wel meteen alle skins gekocht na het uitspelen van de SP.
     

Deel Deze Pagina