1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar en hoe ik de beta key kan bemachtigen voor de 2de beta die morgen in gaat ?

Ik wil de game best ergens pre orderen ik zie alleen nergens een actie waar ?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik pe-order de game nog niet , wacht rustig een aanbieding af.
    Bij Bol.com vragen ze maar liefst € 74,99 voor de game :mad::mad:

Weet niet of dit waar is.

De demo gaat op 15 september a.s. van start, maar zal (tijdelijk) exclusief zijn voor de mensen die de game ge-preorderd hebben via GameStop (in Amerika) of via Play.com (UK).

Vanaf 1 oktober is de demo pas toegankelijk voor het grote publiek en zal iedereen deze kunnen downloaden.

3. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waarom zou je games bij Bol halen? Via Engelse/Amerikaanse webshop zijn games stukken goedkoper te krijgen en zelfs in nederlandse winkels heb ik nog nooit een PS3 game voor €74,99 gezien

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ook maar een voorbeeld.

De laatste game die ik besteld heb bij Bol.com was Halo3.
    Dat kwam omdat je gratis 13 maanden live erbij kreeg 8)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eerste 2 reviews:

21/20

en 5/5
    http://www.psonly.nl/nieuws/22161/Eerste_reviewscore_Uncharted_2_een_feit/

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer dat ze geen single-player demo willen uitbrengen wat nu ga ik de game zeker niet kopen. Vond deel 1 technisch gezien tegenvallen op sommige punten en aangezien ik niet kan ondervinden of ze die punten verbeterd hebben... .

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het spel gespeeld in Duitsland, ik moet zeggen dat ik more impressed was van deze game dan van God of War III (die ook heel wreed was overigens). Mijn god, dit spel veegt zeker op grafisch gebied de vloer aan met alle andere consolegames, op elke willekeurige console dus.

Qua gameplay kon ik dat natuurlijk niet echt beoordelen aan de hand van een korte speelsessie met een demo. Ik hou van dit soort games, springen, rennen en wat schieten in mooie omgevingen is mijn ding wel. Zeker een aanrader voor fans van Pitfall (je weet toch).

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als de reviewcijfers straks allemaal boven de 9 zijn doet het je nog niks?

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, want dat was ook zo het geval bij de 1 dacht ik en die vond ik tegen vallen.

Had deel 1 niet een waardeloos aim-systeem (headshots was een kwestie van geluk) hebben gehad en vijanden die geen magazijn in hun hoofd moeten hebben voor ze doodvallen had ik het misschien een goede game gevonden of toch zeker de game uitgespeeld (al ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb door wat ik hoorde van de vijanden verder in de game).

Ik wil deel 2 gerust een kans geven door middel van een demo zodat ik kan zien of die 2 punten opgelost of verbeterd zijn, maar er komt dus geen single-player demo.

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Speel jij toch echt een andere game dan ik? Ik ben er momenteel mee bezig en headshots zijn echt niet onmogelijk. Ik ben geen topschutter maar kan behoorlijk wat hoofdjes raken, hoor. Ook het kogelkoppen van de vijanden valt mee. 2-3 kogels per bad-guy als je raak schiet. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee en ga deel 2 zeker kopen.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Aan mij mikken lag het telkens niet, maar meestal als mijn crosshair perfect op het hoofd stond schoot die er nog naast. En het waren inderdaad een kogels, maar meer dan 1 kogel is teveel voor een headshot imo.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kon me er niet aan storen, iedereen vol met lood gepompt en verder genoten van een game/movie/actie-beleving om u tegen te zeggen. Ook grafisch erg sterk en de hele setting keek weg als een Indiana Jones film. Kom maar op met deeltje 2 :)

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Held! Ik heb er één :)

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb er ook 1 :)

Edit: Heb hem nu net gespeeld eerste online potje en ik vond hem zeker vet !

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    toen ik het probeerde waren ze op...loop ik hem weer mis. Vorige keer had ik een key en nooit gebruikt :+

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij zijn ze er nog gewoon want ik heb er nu een gekregen :)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vaag, ik nu ook 8)

Deel Deze Pagina