Zucht, zit ik een keer pas later na het werk op internet, mis ik de mogelijkheid op een Uncharted 2 key. Nou ja, heb de vorige beta in ieder geval gespeeld.
Ook nog een key gekregen.. en ben ERG verrast hoe goed het is! Unlockables, mooie maps, ziet er erg goed uit, speelt soepel, co-op, en veel MP modes.. al met al, zeker de moeite waard die multiplayer!
Ja inderdaad , het is niet zomaar een MP gedeelte wat eraan hangt. Of even erbij is gedaan zodat de game ook maar een Multiplayer heeft. Ik ben eerlijk gezegd best wel verbaasd hoe vet het is , had ik echt niet verwacht
De mp is inderdaad goed uitgewerkt. Ik had niet verwacht dat het zo'n gave toevoeging zou zijn. Heel leuk om op te pakken zodra ik de sp heb uitgespeeld.
Gisteravond Uncharted 1 uitgespeeld. Wel leuk nu ik weet dat er een deel 2 komt, en van wat ik er al van gezien heb lijkt het me heel tof Vond de eindbaas trouwens wel heel makkelijk... Naja laat deeltje 2 maar komen
Wat ik mooi vind aan de UC spellen is dat je echt kunt inleven op de karakters omdat ze niet bijvoorbeeld als bij Halo zo oppermachtig zijn.
UC2 Digital Foundry artikel van Eurogamer. Voor de mensen geinteresseerd in de tech achter het spel. Uc2 blijft een technisch hoogstandje, met als enige nadeel verhoogde input lag? Zolang het binnen de perken blijft zou ik het niet anders willen hebben.
Een 9.5 bij IGN http://ps3.ign.com/dor/objects/14225971/uncharted-2/videos/uncharted2_vdr_091809.html
Ik ben ook echt zwaar onder de indruk van de beta die ik nu al een paar dagen speel . Ook dat water in 1 level , Adembenemend mooi . Ik kan eerlijk zeggen dat dit de mooiste console game is die ik ooit heb gespeeld. En daar blijft het niet bij het speelt ook nog eens super lekker
Must buy, zodra ie uit is. Maar hoe vet ie ongetwijfeld ook is. Ik heb de IGN videoreview gekeken gisteren..maar zijn er echt nieuwe dingen in de game gestopt? Want ik hoorde reviewer in die video er amper over. En dan bedoel ik de SP mode...niet MP.
dunno, maar na net even de mp te hebben gedaan ben ik behoorlijk onder de indruk! Gameplay loopt echt als een trein! Niks stijve animaties maar een Drake die zeer geloofwaardig over het slagveld heenrent, cover zoekt, herlaadt etc. Ik had niet verwacht dat UC in de multiplayer zo ontzettend soepel en goed zou spelen. Daarnaast is er ook veeeeel te unlocken. Blij verrast dus