1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted: Drake's Fortune

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 31 okt 2007.

1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    het is wel te doen. Je moet soms gewoon om een pilaar rennen waar die mannetjes achter staan. De AI is wat dat betreft dom, want als je om de pilaar rent dan draaien ze vaak niet mee en staan ze met hun rug naar je toe.

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn eerste platinum trophie komt steeds dichter bij, zit nu in act 15 op crushing. Wat was act 11 pittig zeg, daar ben ik wel 90 keer doodgegaan denk ik. Op crushing wordt je toch best goed omsingeld en je bent vaak in 1 schot al dood.

3. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel in de vakantie 2 keer uitgespeeld en ben nu weer voor de 3e keer bezig. ik had de game als uitgespeeld maar voor de trophys kwam ik terug! dit spel is geweldig zeker 1 van de beste spellen in jaren. het speelt heerlijk weg verveeld geen moment ziet er super uit, het schieten is supertof alles is dope aan dit spel alles!!!

Uncharted Drake's Fortune Fanboy _O_

edit niet alles is supertof.. want de chapter heading upriver is schijt irritant!:+

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren was het eindelijk zo ver, mijn eerste platina trophy behaald. Is voor het eerst sinds hele lange tijd dat ik een spel compleet heb uitgespeeld. Uncharted was op crushing nog wel te doen, ik denk dat er 3 echt lastige stukken inzaten. Act 4 als je voor de eerst de AK47 tegenkomt (staat ergens tegen muurtje), lastig stuk redelijk vaak doodgegaan. Act 11 in het begin in dat museum ofzo, daar ga je echt veel te snel dood en dan nog de eerste keer dat je in de kerk bent (denk ik). Dat was ook een ontzettend lastig stuk, voor mij dan ;).

Op naar de volgende platina trophy, ik kijk uit naar de platina torphies van Bioshock.

5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    platina trophy? heb ik iets gemist?

6. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dag ik wil voor het spel Uncharted trophies gaan halen. ik ben allang een savegame begonnen voordat de trophies werden aangekondigd maar nu hoor ik dat wanneer je een trophie halen wil, een nieuwe savegame moet beginnen. Ik ben nog in het begin van het spel maar ik heb geen zin om het stuk opnieuw te spelen. dus mijn vraag is. moet ik voor dat ene mini-stuk een nieuw save file aanmaken?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het een mini stuk is kun je net zo goed overnieuw beginnen, toch? Ik denk dat je gewoon overnieuw zult moeten beginnen. ;)

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat ene stuk opnieuw spelen is bij uncharted echt geen straf hoor ;), ik heb het spel 3x uitgespeeld en heb me geen moment verveeld.

9. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net na een ongelooflijk moeilijk stuk gekomen, dus heb ik liever niet dat ik hem opnieuw moet doen eigenlijk.

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Echt moeilijke stukken zitten alleen op de "crushing" moeilijkheidsgraad, dus misschien nog even oefenen ;).

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik ga lekker topics bumpen zodat het PS3 gedeelte meer gaat leven. (vu)

Wat een geweldige game is het tot nu toe. Zit nu in chapter 6 of 7 en de game is echt geweldig. Grafisch nog steeds echt zeer netjes en Drake is echt een doodnormale maar geniale personage. Vind alleen het schieten toch hier en daar wat minder, is dat in Uncharted 2 een stuk beter?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In deel 2 is het wel een stukje beter maar het is wat mij betreft net niet zo strak als in bijv Gears of War. Maar dat mag de pret niet drukken, deel 2 is ook echt een hele vette game

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Uitgespeeld, zat helemaal in de game sinds eergisteren dus ben er vol op mee bezig geweest. Was een van de redenen waarom ik een PS3 heb gekocht en die heeft ie echt waargemaakt, geweldige game _O_. Binnenkort maar eens kijken voor deel 2.

Speelde op Normal maar vond het vaak toch nog behoorlijk pittig, misschien is het een kwestie van weer wennen zo'n PS controller of ik ben gewoon nep. ^^

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, er zitten wel wat kutstukken in de game, zoals:

Het stuk in de kelder van dat fort met dat water en het stuk in die entree van dat ene gebouw met die trappen aan beide kanten.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wut? :eek: En die 'twist'... Vond je die ook vet dan? Verpestte zowat de hele game bij mij. :mad:

Ik heb U2 hier liggen, en ik hoop dat ze me niet weer zoiets flikken.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de "boss fights" ook niet geweldig , maar al met al blijft het een heel vet spel

edit:// damn, dacht dat het over deel 2 ging :mad:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Die 'twist', tja aan de ene kant wel gaar maar aan de andere kant ook wel tof. Had opzich geen problemen met die dingen maar vond het jammer dat het vanaf dat stuk eigenlijk alleen nog maar schieten was. Was wel blij toen ik eindelijk bij chapter 22 was zodat ik die gare Spanjaarden niet meer tegen kwam.

Hopelijk is het bij U2 wat meer springen en dergelijke en wat minder schieten. Soms was het wel erg gaar, klim je eerst overal langs, kom je binnen en staan daar overal mannetjes op je te knallen. Hoe de fack komen die daar. :+

18. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat iemand mij verder kan helpen ik zit in dit spel in een soort kerk ik heb een hendel omlaag gehaald en dan gaat er een soort raam open als ik hier in ga vind ik alleen kogels wat moet ik hier doen

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Even een oude koe uit de sloot vissen :D

Voor deze game serie heb ik uiteindelijk toch uiteindelijk een PS3 aangeschaft (2e hands). Deeltje 1 en twee gelijk gekocht en net aan deel1 begonnen. Tot nu toe geen spijt van. Leuke game (beetje indiana jones feel), ziet er goed uit en speelt (zelfs met die gare PS3 controller) lekker ...

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bijna uit, leuke game, maar de monsters vond ik echt minder, echt een dip in de game wat mij betreft. Verder niets dan lof... Deeltje 2 ligt ook klaar dus die gaat er gelijk achteraan :)

Deel Deze Pagina