Klopt zodra ik vandaag uit school kom snel de nieuwe firmware downloaden + de demo en dan daarna lekker Uncharted spelen! Woei! \o/
De demo staat hij nu al op PSN? Nog geen demo op PSN EU en US Man het updaten naar 2.00 dan moet die PS3 vaker rebooten als mijn oude windows pc...
Oja is waar je,de demo van Uncharted .straks even kijken voor ratchet and Clank.De PS3 kan eens flink aan het werk.
Ben zo bang dat een beetje geoefende gamer binnen 6 uur door deze game heen is! Ik lees hier en daar dat Uncharted vrij kort zal zijn.
klopt,voor mij wordt dat morgen ochtend downloaden ,is niet erg met Ratchet and Clank vermaak ik me wel.Morgen overdag is gaan kijken voor Cod 4.
Demo staat erop, maar werkt niet. Hij zegt: please insert game disc. Als je er een andere game instopt, dan loopt je PS3 vast. Stelletje kneuzen.....
Shit , dat meen je niet . Dat gaan ze dus nu altijd doen , he . Geen US en Jap account dus meer . Edit : Ik kom nu ook niet eens meer PSN ,ligt het netwerk weer plat ?
Yep, netwerk ligt weer plat. Het schijnt dat de demo van Uncharted geen PAL TV's ondersteunt..........
Gaat dus niet door. De demo is volgens de laatste berichten regio locked. Alleen de Amerikanen mogen de game spelen (waar hij overigens over 2 weken al uitkomt) en de rest van de wereld mag de game nog niet spelen. Echt waar Sony, grow up........ Moet je de reacties op het US PS blog eens lezen. Er zijn me daar een partij lui een pissig zeg.