1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted: Drake's Fortune

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 31 okt 2007.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, wat dat betreft heeft Sony nog het nodige te leren. Mja, is het niet zo dat SCEJ vroeger beslissingen nam voor alle regio's, en dat Kaz Hirai dit nu heeft teruggedraaid? Verklaart waarom SCEA meer content krijgt, eerder content krijgt enz.... Lijkt vaak alsof ze bij SCEE zitten te slapen. Kijk naar de Ratchet & Clank demo. Op de beloofde datum kregen wij niks in Europa, terwijl de Yanks 'm wel kregen. Tevens was die demo compleet gelokaliseerd voor de rest van de wereld, zowel gesproken als de ondertiteling. Maar goed, ik probeer het niet eens meer te begrijpen.....

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nice one Sony.......... :mad:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    We worden weer blij gemaakt met dooie mussen :x

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Men reageert:

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game besteld in Amerika, die moet maar beter niet locked zijn.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een ge-eikel zeg. En dat gedeelte van die 'finishing touch' is natuurlijk ook dikke bull, want ze hebben er ws alleen maar meer werk aan gehad omdat de regio-lock er nog bij op moest.

ALS ze zoiets al toepassen dan had ik graag een exacte uitleg gelezen waarom ze dit precies doen.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gewoon omdat ze het niet kunnen hebben dat wij zo slim zijn om een Amerikaanse account aan te maken... Ze hebben het gevoel dat ze gepiepeld worden ofzo.

8. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dit echt bull-sh**t.Mensen verlangen naar iets,en worden dan zo afgestraft als het ware.Alle demo's konden we gewoon afspelen,maar 1 van de beste games,gooien ze zo'n code op|:-|:-

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ook leuk om te lezen hoe een aantal van die achterlijke Yanks reageren:

"Awww, everyone is mad because they downloaded an out of region demo from another continent in another language.

Get a life, guys, and quit destroying our bandwidth. You’ll get the demo soon enough."

Een paar weken geleden kregen wij na maanden van trieste store updates eindelijke eens een fatsoenlijke update. De Amerikanen kregen toen eens een slechte update. Dan slaan die lui meteen op tilt en worden ze emo. :+ Als zij een keertje op iets moeten wachten zijn ze niet zo 'lief', en scheelt het niet veel of ze kruisigen degene die de update op het blog heeft gepost. 8)

Edit:

Oh, zitten ook aardige lui tussen hoor hehe :cool:

"To all the European Playstation fans, I don’t envy that you guys are missing out on the demo. Hopefully Naughty Dog/Sony can come up with a solution so you can play the demo. It is definitely worth checking out when available in your region, though. I suggest trying not to look at the videos showing footage of the trailer, it’ll be more exciting for you when you play it for yourself. But that’s just a personal preference of mine. Anyway, hang in there guys!"

Ik hoop dat ND met een oplossing komt, wil 'm nu onderhand wel eens zelf spelen! :)

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus zeg dit is toch wel een van de meest dieptrieste acties in de gamesindustrie die ik ooit heb meegemaakt. Dat hun het niet kunnen presteren om ten eerste een globale launch fatsoenlijk te doen is tot daar aan toe. Maar dan vervolgens nog een keer Europa keihard naaien gaat mij echt te ver.

Zorg er dan gewoon voor dat die demo ook gewoon op de EU store komt in plaats van al die late zeikerige k*t updates met oude ps1 games waar we toch niks aan hebben. En wat voor moeite is het nou!? Het is een bestandje dat gewoon overgezet kan worden naar alle servers. Er hoeft geen andere taal in, geen andere graphics, geen niks. Het is gewoon hetzelde bestand. Maar wat doet dat luie bedrijf weer... Gewoon lui en stompzinnig zijn en de demo niet online zetten.

Score stand wat betreft lokalisatie en online support

Microsoft: 10 Sony: -5

Our friends? Niet meer dus, en die apologies kunnen je ook in je luie #%$# steken... Stom bedrijf.

/Mod Een mod-edit verwijderen is not-done, evenals je taalgebruik op dit moment.

? Sorry die mod edit verwijderen was niet mijn bedoeling, ik drukte op hetzelde moment op edit als de desbetreffende moderator waardoor ik waarschijnlijk een stuk tekst mee verwijderde. Mijn taalgebruik is misschien not done, maar de manier waarop Sony met hun klanten omgaat ook niet.

/Mod Ok, maar wat je taalgebruik betreft: hoe Sony met hun klanten omgaat is irrelevant, aangezien we hier een forumbeleid hebben waarin regels staan omtrent het taalgebruik. ;)

Ok, my apologies zou het in toom houden de volgende keer ;)

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    LOL! Had het gelezen, heel erg vervelend voor al die mensen in Europa die hier op zaten te wachten. En dan dit, pff. Snap het eigenlijk ook helemaal niet, waarom Amerika wel eerst en moeten de mensen in Europa wachten ? Het heeft toch geen nut gehad, iedereen download het via een Amerikaanse Account kunnen ze net zo goed alles in een keer erop zetten in elke continent.

Hoop voor jullie dat jullie hem snel kunnen spelen!

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De demo is alsnog regio-vrij gemaakt mensen :thumbs:

Dus vrolijk downloaden die handel!

13. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  14. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted: Drake’s Fortune Demo Back on the World Map

Christophe Balestra, here, and I’m Co-President at Naughty Dog. I wanted to give a final update on the Uncharted: Drake’s Fortune demo situation.

We’re really sorry about what happened and didn’t anticipate this at all. We just didn’t know people from other territories could connect to the US PLAYSTATION Network Store and download demos … now we do! We’ve been too busy working on the game to wrap our head’s around the infrastructure of the PSN.

We absolutely did not plan the demo to be region locked. As soon as we figured out the problem existed, Sam Thompson called me and I jumped into my car, drove to the office and fixed it right away. It’s an honest mistake and we didn’t try to prevent anybody from enjoying the Uncharted demo. I feel even more sorry because most of the people who experienced the problem are in Europe and I’m European myself.

So again, we’re really sorry about what happened and it wasn’t done on purpose. The good news is it’s now fixed and a new demo of Uncharted has been posted to the US PLAYSTATION Network Store so the entire world can enjoy it.

Thanks to Sam for taking the heat yesterday and for letting us know about the issue.

Ben de demo nu dus weer aan het downloaden . :)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net bericht ook en zeer snel opgelost. Blijkbaar was het idd niet echt de bedoeling.

Moet alleen vandaag klussen, wordt dus vanavond pas helaas.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Had de demo gisteren tegen 21.0 uur nog gedownload en toen wertke die nog niet.
    Een VS-lock terwijl de demo gewoon in het Nederlands is :confused:

Heb de demo vanmorgen gedownload en deze game ga ik bij de release meteen kopen.

17. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Heel erg netjes en snel opgelost! :) Leuk om te zien dat zij wel de moeite nemen om naar de community te luisteren. Dankzij de invasie aan Europeanen op het US PS blog is het onder hun aandacht gekomen. En, ze hadden het in principe niet op hoeven lossen! :cool:

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet jem opnieuw downloaden, duurt bij mij namelijk 40 minuten :p

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De download snelheid was vanmorgen supersnel.
    Gisteren was het helemaal bagger.

20. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de demo gedaan , erg mooi .

Nu ga ik de game zeker halen . _O_

Deel Deze Pagina