Jezus zeg dit is toch wel een van de meest dieptrieste acties in de gamesindustrie die ik ooit heb meegemaakt. Dat hun het niet kunnen presteren om ten eerste een globale launch fatsoenlijk te doen is tot daar aan toe. Maar dan vervolgens nog een keer Europa keihard naaien gaat mij echt te ver.
Zorg er dan gewoon voor dat die demo ook gewoon op de EU store komt in plaats van al die late zeikerige k*t updates met oude ps1 games waar we toch niks aan hebben. En wat voor moeite is het nou!? Het is een bestandje dat gewoon overgezet kan worden naar alle servers. Er hoeft geen andere taal in, geen andere graphics, geen niks. Het is gewoon hetzelde bestand. Maar wat doet dat luie bedrijf weer... Gewoon lui en stompzinnig zijn en de demo niet online zetten.
Score stand wat betreft lokalisatie en online support
Microsoft: 10 Sony: -5
Our friends? Niet meer dus, en die apologies kunnen je ook in je luie #%$# steken... Stom bedrijf.
/Mod Een mod-edit verwijderen is not-done, evenals je taalgebruik op dit moment.
? Sorry die mod edit verwijderen was niet mijn bedoeling, ik drukte op hetzelde moment op edit als de desbetreffende moderator waardoor ik waarschijnlijk een stuk tekst mee verwijderde. Mijn taalgebruik is misschien not done, maar de manier waarop Sony met hun klanten omgaat ook niet.
/Mod Ok, maar wat je taalgebruik betreft: hoe Sony met hun klanten omgaat is irrelevant, aangezien we hier een forumbeleid hebben waarin regels staan omtrent het taalgebruik.
Ok, my apologies zou het in toom houden de volgende keer
Laatst bewerkt: 9 nov 2007