Ten eerste echt complimenten aan Naughty Dog! Heel erg netjes en snel opgelost. Heb de demo inmiddels een paar keer gespeeld. Damn, wat ziet deze game er belachelijk mooi uit zeg! Die hele jungle leeft gewoon. Het water ziet echt heel mooi uit. Als Drake het water inloopt of rolt dan is z'n kleding ook helemaal nat, heel mooi gedaan. De platform en adventure elementen zijn echt heel erg goed uitgewerkt. De controls werken echt prima (in tegenstelling wat sommige mensen hier probeerden te beweren) en de shoot-outs zijn echt fantastisch! De PS3 bezitter word wel getrakteerd zeg, eerst Ratchet and Clank en nu dit. Gears of War was wat mij betreft de titel mooiste next-gen game al kwijt aan Ratchet and Clank, maar Uncharted gaat nog net even een stukje verder. Man wat is die game tof.
Netjes opgelost, my apologies dat ik gisteren zo gebrand reageerde. Maar keek echt al maanden na die demo uit en dan zo'n bericht... Ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen!
Best een leuke game. We vreemd hoor, eerst een regiolock erop gooien, en ook hier is de hele demo weer in het Nederlands. Het is dus puur marketing technisch.
Was een bug, was niet geplanned. Het was een US demo en daarom is hij niet getest op PAL en JAP systemen.
Wil net de game pre-orderen bij Bol.com maar schrok van de prijs. € 79,99 , zijn ze helemaal gek geworden daar. Dit staat op dimplus.nl Sony heeft aangegeven dat men verwacht een reserveringsaktie rond Uncharted te kunnen inplannen. Zodra wij weten welke aktie dit precies gaat worden treft u op deze plaats meer informatie, gelieve dan ook deze plek in de gaten te houden.
Bij de lokale gameshop hier kun je nu preoderkits halen voor Euro 10,- met een shirt erin. Maar volgens mij betaal je 10 euro voor een shirt dat toch te groot of te klein is. En dan ook nog eens 65,- euro over de game. Dat is totaal: Euro 75,- en dan heb je geeneens een special edition ofzo.
Net de demo gespeeld en zeer onder de indruk. Wat het meest opvalt zijn de physics van het spel! Echt alles leeft! Om wat mooie dingen te noemen mbt het spel: - Ik stap onder een waterval en mijn kleren worden echt zeikenat. Vervolgens kom ik dieper water en Drake begint echt door het water heen te ploeteren - De zonnestralen breken echt door het dak van de bomen heen en 'dansen' op de ondergrond - Op het moment dat je mannetjes raakt is de plek van impact zeer duidelijk zichtbaar. In de borst klappen ze echt recht achter uit, in de knieen kruipen ze weg en ga zo maar door. - Grafisch is het zeer, zeer in orde. Ik was toch wat sceptisch na de laatste trailer, het oogde wat hoekig, maar daar zie je in de demo niks van terug. - Coversysteem werkt a la Gears en dat is een compliment. Groot verschil met Gears is dat de hele omgeving veel meer 'leeft'. - Drake zijn moves zijn sowieso niet steeds hetzelfde. Dan klapt ie weer met zijn borst tegen een rand aan na een sprong, dan redt ie het weer net wel met zijn handen etc etc Al met al heeft deze game potentie om de beste game van dit jaar te worden, nu alleen nog de euro's er voor vinden
Ik vind de demo wel erg leuk alleen na de demo heb ik niet het gevoel dat ik door MOET spelen eerlijk gezegd. Speelde de game op easy en daar had ik soms wel near death ervaringen met de shootouts..
Vandaag de demo gecheckd,en ik moet zeggenrachtig,werkelijk prachtig spel.Het voelt erg goed aan,de graphics erg mooi(ook de kleine details),goede gameplay ect...Van mij mag dit spel snel uitkomen.
Same here. Het zijn vooral die eindeloze details waar ik me over verbaas. Gears was voor mij DE game van de 360, echter daarbij waren de omgevingen compleet statisch. In Uncharted is er echt overal echt iets aan de gang.
Een voorbeeldje:Ik stapte in het water bij dat kleine watervalletje.Toen ik er uit liep,zag je op de broek van die personage precies tot hoe ver je het water in bent gelopen.,dat vond ik nogal erg indrukwekkend\o/
Leuke demo, word zeker een topper! Alleen springt en loopt die gast een beetje raar. Maar de sfeer is vet, voelde de muggen gewoon steken! En is dat een compliment. Dacht dat het een goedkope kloon van Lara croft zou worden maar dit speelt toch wel lekker. ......maar mi tin no plaka
Prachtig spel, heb er nu helemaal super veel zin in! Hoop wel dat er in de echte game iets minder hoeft geschoten te worden, en dat de nadruk op exploren/rondwandelen komt te liggen.
Dat hoop ik ook! Met de juiste balans tussen actie en ontdekken hebben ze echt een hele vette titel in huis. Ga zo de demo weer snel opstarten
Hoop dat ze zoiezo wat meer over het verhaal vertellen en een betere introductie in het echte spel. Want ook met die piraten, die Drake echt ''oh, here they come''. Alsof ie er elke dag een paar over de kling jaagt ofzo!? Maarja er zullen ook wel wat puzzels a la Tomb Raider en Prince of Persia inzitten lijkt me zo.