Via welke winkel heb je hem geïmporteerd, Wessiej? En (eerste) indrukken zijn natuurlijk van harte welkom *)
Voor de mensen die vandaag naar Gameplay gaan, Uncharted Drake's Fortune is bij een of andere gameshop te koop op de beurs. Is wel een USA versie en de game kost 69,- euro.
Heb de demo gespeelt, maar vond het schieten best pittig....maar goed, is natuurlijk ook wel even wennen. Dit spel ziet er echt ongelooflijk mooi uit! De tweede game waar je een PS3 voor koopt!\o/
Meh, ik krijg net een mailtje van Play.com dat ie vandaag de deur uit is gegaan daar. Word nog eventjes wachten.
FRS Lijnbaan Rotterdam centrum verkoopt hem al maar dit is alleen voor de mensen die hem daar hebben gepre-ordered. Ik ga hem dus morgen even ophalen met mijn bonnetje
Heb er inmiddels een tijdje opzitten. Man wat is die game gaaf zeg!! De game is zo enorm sfeervol, spannend en verslavend. Het ziet er ook echt belachelijk mooi uit. Mooiste next-gen game verkrijgbaar. (slechte kwaliteit foto's) Hmm, best vaag. Heb hem vanochtend gewoon bij Free Record Shop gekocht en ik had hem niet gepre-ordered.
damn en ik moet nog een paar dagen wachten........ kennis van me is nu in amerika ....... kost me bijna de helft in euro's
Ik geloof dat ie te importeren is voor 41 of 44 incl verzenden. Super om te horen dat ie zo leuk is Kameo! Screens/foto's zien er indrukwekkend uit! Ik moet helaas nog even wachten. De financiele game-koek is op, zeg maar
Wacht gewoon totdat de game in de winkel ligt. Ga dit keer helemaal niets pre-orderen , zag namelijk prijzen van > €70
ik vraag me trouwens af of ik 11 december op de speciale Free record Shop ANWB avond ook nog eens 20% bovenop Uncharted kan krijgen want dat zou betekenen: 74,99 - 10,00 euro van de preorder pack = 64,99 dan nog eens 20 % eraf = 51,90