Ik haal al mijn ps3 spellen uit het buitenland of tweedehands. In het buitenland betaal ik nooit meer dan 44,- @ Cesar: nice!
Is er hier iemand die met het 'spel' Drakes trial verder is gekomen dan die gedenkplaat in die ierse ruine? Ik snap niet hoe je die gedenkplaat weer leesbaar kunt maken.
Zo , dat vind ik een compliment . De meeste xbox gamers kraken de PS3 & alles wat er mee te maken heeft af .
Weinig aan toe te voegen. Ik ben nu ongeveer halverwege en de game word steeds mooier en mooier! De missies met de jeep in de jungle en op de jetski waren echt jawdropping mooi. Ik weet niet hoe Naughty Dog het heeft geflikt, maar echt een hele diepe buiging voor deze top studio! De game ziet er gewoon zo belachelijk mooi uit! Grafisch inderdaad de mooiste game allround ooit. De game is ook zo tof. De shootouts, de klimmen en klauteren, het verhaal, de humor, de sfeer, de muziek ect. Alles klopt gewoon in deze game. Het is net een interactieve film. Het verhaal word ook heel erg goed en leuk gebracht.
Dit is echt zo'n game waarbij ik blij ben dat hij kort is, kan ik hem meerdere keren uitspelen. Bovendien is hij technisch echt heel indrukwekkend, naughty dog laat geeft wat dat betreft het goede voorbeeld. Een verademing na het drama van Assasins Creed (360 versie is veel beter).
De Xbox360 versie schijnt veel beter te lopen als de PS3 versie. PS3 schijnt nogal te kampen met vastlopers.
Tja , Xbox 360 Fanboy . Maar even weer terug on-topic : Waar is Drake's Fortune een mooi spel zeg . De GFX zijn echt next-gen ! Heb het spel nu 2 dagen , echt heel meeslepend .
WOW wat is Uncharted mooi zeg! Ongelofelijk! Speelt ook super weg! Dit kan weleens een gooi naar GOTY gaan doen voor mij.
het enige wat ik jammer vind is dat je bijvoorbeeld net met veel klimmen en klauteren ergens terecht bent gekomen, om er vervolgens achter te komen dat een heel leger aan mannetjes er al eerder was, waarna een vuurgevecht begint. Wat dat betreft is de verhouding adventure/combat beter in Tomb Raider Legend, maar die ziet er natuurlijk niet zo tof uit.