1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3/Vita] Sly Cooper: Thieves in Time

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 mrt 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is er geen demo van dit spel?

Lijkt me toch wel een erg toffe platformer.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In de US wel al volgens mij (sinds vorige week). Misschien dat ie vandaag ook voor ons komt.

Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  5. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Ik vond de demo (op de Vita) erg leuk!

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Is die er?!?! Even downloaden dan!

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die is er zeker!

Demo smaakt zeker naar meer.....game kost ook maar 3 tientjes en voor 7 euro meer heb je de PS3 versie EN de Vita versie.:b:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik ben al tijden geïnteresseerd in de game (lijkt een lekkere oldskool mascotte game te zijn), maar ik speel niet graag demo's van games die ik wil; om alles fris te houden voor de full game.
    Dus ik laat mijn zusje de demo spelen en laat haar beoordelen of het iets is (zelf is ze ook in de game geinteresseerd en aangezien het cross-buy is...)

Conclusie; leuk maar wat te gemakkelijk en te veel cutscenes.

Mijn vraag; wordt het nog moeilijker en blijven ze de cutscenes constant op je af vuren, of valt dat wel mee?

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het wordt niet moeilijker, alleen de bossfights kunnen pittig zijn. De cutscenes blijven ook, persoonlijk had ik daar niet al te veel last van.

Ik heb de fullgame nu bijna uitgespeeld en ik heb me geweldig vermaakt. Het is geen moeilijke game, toch had ik veel plezier met deze game. Merk zelfs dat ik aan het rekken ben om hem maar niet uit te spelen. Zit nu in het laatste level.

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wil de game ook halen, maar heb eigenlijk alleen interesse in de Vita versie....ik koop de PS3 versie wel, gebruik de code, en dan verkoop ik de PS3 versie wel.:+

Dit lijkt me gewoon lekkerder wegspelen op de Vita.

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit een beetje met het zelfde dilemma. Ik denk dat ik nog even wacht tot ie misschien wat goedkoper wordt (De PS3 versie dan)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat je het dan niet kan doorverkopen, maar op PSN is de cross buy versie 29,99. Vind ik een heel nette prijs.
    Maar goed, dan heb je dus niks aan het plan om het door te verkopen. :+

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, en dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan de game op PSN kopen (wat inderdaad een nette prijs is, maar voor een digi-only toch te veel IMO. Had nog makkelijk een 10tje vanaf gemogen, dan was het een instant buy....uhh download.:9)

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt het dat je op de Vita versie bij de boss in episode 4 (die black knight/zwarte ridder) een heel slecht zicht hebt door die boss? Zie op Youtube filmpjes waar je wel overzicht hebt, maar misschien dat die van de PS3 zijn.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Sly cooper kost €11,24, is het het waard? Ja toch? Zoja dan haal ik hem morgen wel ff :)

Oh en is platina moeilijk? :+

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor die prijs zeker!
    (als je van platform games houd)

Nee.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha mooi, precies het antwoord wat ik wilde hebben haha :D Ik houdt van platform games \o/

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat maakt die platinum trophy dan nog uit?! Had je het niet gekocht als de platinum moeilijk was? :+

Ik heb zelf nog geen seconde gekeken naar de trophies. Ik zie wel wat ik krijg terwijl ik gewoon op mijn eigen manier speel. (al is de game gewoon leuk genoeg om daarna te zien of de 100% mogelijk is. blijkbaar wel..)

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mogelijk altijd.:+

Natuurlijk zullen er vast wel wat trophies tussen zitten waarvoor je effe wat moeite moet doen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iets waar ik me altijd aan kan irriteren bij trophies/achievements is als er meerdere playthroughs vereist zijn. Als het niet in 1 keer kan (open world) of niet via level select (lineaire games) dan...dan...doe ik me meestal de moeite niet. :+
    Behalve natuurlijk als de game zo goed was dat ik het sowieso een 2e keer wil spelen.

Ach, het is altijd heel moeilijk om een balans te vinden tussen uitdaging en het binnen bereik houden voor iedereen. Zo lang het maar eerlijk blijft vind ik het prima: niet eisen dat men extra dingen moet kopen, geen online achievements en dus haalbaar in 1 keer.

Deel Deze Pagina