1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3/Vita] Sly Cooper: Thieves in Time

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 mrt 2012.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Online achievements/trophies heb ik ook altijd zo'n hekel aan.:mad:
    (vooral bij games als Tomb Raider)
    Die zouden ze echt apart moeten zetten...gewoon 2 lijstjes, online en offline.

Meerdere PT trophies/achievements vind ik niet erg...als de game leuk genoeg is voor nog een keer.

Difficulty achievements/trophies vind ik ook kut. Soms is het leuk (Mass Effect) maar bij andere games is het gewoon te moeilijk voor me, en dus nooit 100% kunnen halen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, difficulty kan ook heel irritant zijn. Soms betrapte ik me erop dat ik met tegenzin en gefrustreerd op een te hoog niveau zit te spelen voor een achievement. Bah. Doe ik de laatste tijd niet meer, maar het gebeurde wel eens. Nu kies ik gewoon lekker Normal. Veel leuker. Niet te easy, maar je krijgt wel het verhaal op een fatsoenlijke manier mee.

Een hoop achievements van Mass Effect bevallen me niet echt (vooral in de eerste game), maar wat ze in ME3 goed hadden gedaan is ervoor zorgen dat je de MP achievements ook in de SP kunt halen. Eerste game waar dat zo werd gedaan, en dat kan ik wel waarderen.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha heb ik nog steeds ;) Kijk altijd eerst de achievements/trophy's om vervolgens mijn moeilijkheidsgraad in te stellen. Heb bij Uncharted 1 de fout gedaan om op medium te beginnen. Vervolgens MOEST je hard uitspelen om daarna nog eens Ultra (of hoe dat heet) te kunnen krijgen/spelen. Heb Uncharted 1 toen ook 3x opnieuw gespeeld! En daarna nog alle schatten enzo haha Ik had m'n 30 euro er wel uit haha.

Deel Deze Pagina