Inderdaad, al maakt het volgens mij geen fluit uit (International versie is de EU versie en de US versie). EDIT: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/white knight chronicles_PS3.html voor algemene prijzen. Ik ga hem eind deze week aanschaffen (desnoods importeren, als de prijs een stuk lager ligt). Ik wacht nog even wat reviews af. EDIT2: Volgens mij werd er ook nog gevraagd of je equipment changes ziet op je karakter. Ja, alle equipment wordt real time weergegeven. Char creation is ook (voor het eerst in een JRPG) minstens net zo uitgebreid als een westerse RPG: [yt]Vr6UWzO-wJ0[/yt]
€81,- voor deze game.... Iemand die toevallig weet of de PS3 ook binnen de korting valt bij de mediamarkt? Wil iig deze week (misschien morgen) mijn PS3 halen en sowieso ook WKC.
Ja dat was ik Maar is er ook een crafting functie (dus zelf dingen maken met materialen)? En is er ook al bekend hoelang de singleplayer duurt?
Iemand die de game al besteld heeft? Iedere NL site waar ik kom staat hij nog gewoon op de 26e. Heb geen zin om daar te bestellen en te betalen als ik hem niet deze week krijg.
Nee, GForce bedoelde hardware PS3. Jammer dat de actie nu is afgelopen... ik hoop dat je snel naar MM bent gereden en het hebt gecontroleerd want 19% op een PS3 (wat kost die nog, 300 euro?) is behoorlijk veel. Die gaat er hier 81 euro voor een game betalen. Gewoon het goedkoopste NL adres zoeken of (nog beter) importeren die game. Scheelt vaak 10 euro op de prijs.
€81,- was de duurste bij budgetgaming. Best grappig dat hij dan op budgetgaming staat ^^ Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag: iemand die hem al besteld heeft want op iedere NL site waar ik hem kan bestellen staat nog dood leuk dat ie op 26 Februari komt...
Nee, ik heb hem nog niet besteld, maar ik begrijp wat je bedoelt. Bij Axel Music staat er dus wel 2 februari bij, dus dat wordt waarschijnlijk importeren. Goedkoper ook. Alle PS3 spellen zijn toch regiovrij, dus het maakt geen fluit uit.
Kun je die games gewoon mijn je NL account spelen? En hoe zit het met de trophies dan? Ik vind trouwens nergens de info dat de game in Europa ook op 2 Februari uit gaat komen. Is dat ergens bevestigd?
Tuurlijk, is regiovrij, dus alles werkt. http://ps3life.nl/nieuws/5095-white-knight-chronicles-krijgt-release-date-amp-boxart/ Je hebt inderdaad gelijk, 2 februari is de US release. Als de game redelijk scoort wordt het een import.
Ik heb zin in deze game! Online play wordt overigens unlocked na de 1e chapter, al wordt wel meer ervaring in het spel aanbevolen. [gt]61390[/gt] [gt]61388[/gt] Vanavond in de bestelling!
Het nieuws is niet veel beter op andere sites. Een zesje bij Gamespot. Bleh, dit maakt me toch weer aan het twijfelen. Beide reviews geven aan dat toch lang niet alles goed zit bij deze titel. Online wordt wel als een pluspunt gezien, maar met zoveel minpunten... Tis maar goed dat ik gisteren er niet aan toe ben gekomen te bestellen. Ik wacht nog even wat reviews af. :{