Ja onlibe gebruik je je avatar, offline is leonard de main character hoewel ik mijn avatar altijd als leader gebruik. Volgens geruchten wordt je avatar in latere delen wel de ........ Knight. Als je verder ergens hulp nodig hebt, online ofzo kan ik je wel helpen!
Misschien dat deel 2 wel een aanrader wordt, maar alleen als er mensen met je meespelen. SP was echt doodsaai IMO, dus deze game moet je echt spelen met een groep gelijkgestemden.
Ik denk sowieso niet dat het iets voor mij is. Met Japanse games is het zo lastig, de meeste kunnen me niet genoeg boeien, maar soms heb je zo'n pareltje (Valkyria Chronicles, zo'n goed spel).
Ik niet. Misschien wel als ik zin heb in een J-RPG en die al wat goedkoper is maar ik ga er niet de volle mep voor betalen.
Hmm, deze EG review van deel 2 voorspelt al niet veel goeds. http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-03-white-knight-chronicles-ii-review?comment_start=50 Ik wil deel 2 nog best eens proberen, maar zeker niet voor de offline content. Wat was dat dodelijk saai in deel 1 zeg... en ik zie maar weinig verschil in deel 2. Zijn er mensen hier die deze titel gaan aanschaffen en direct het online gebeuren gaan proberen? Bovenstaande ziet er heel acceptabel uit... maar trust me, in je eentje is het grinden saaier dan je denkt.
ben er zelf sinds de release mee bezig en het is een goede game. Speelt lekker weg, battle system is sneller, enemies zijn moeilijker etc. Maar het is en blijft een game die je moet spelen voor de Multiplayer.
Same here... Aan de ene kant heb ik wel weer eens zin in een (J)RPG, maar aan de andere kant moet ie me wel echt aanspeken, en dat heb ik nog niet écht met deze game.....geen idee waarom.
Vond de vorige op zich wel leuk maar had niet zo'n zin om met vreemden te spelen. Kende verder eigenlijk niemand die het speelde. Dat is nu weer het probleem.
Nee er zit ook een hele SP in. Sommige online questen zijn bijna niet te doen in je eentje. Of helemaal niet te doen.
heb het spel vandaag gehaald (deel 2 ) dus als iemand zin heeft om te spelen kom maar op. ik heb alleen geen headset dus dat wel een beetje kut
Ik heb er nog 1tje te koop! Zie Te Koop sectie op dit forum! Ik wil deze ook wel gaan halen....heb eigenlijk wel weer eens zin in een JRPG....maar wacht even tot ie voor een mooi prijsje te koop is.
Wat een vet spel is het. ik ben begonnen aan deel 1 en na ander half uur bevalt het mij echt super, een mega plus punt voor ps3. het spel doet me heel veel denken aan magna carta 2 die op de 360 heb maar dan veel uitgebreider. de online optie maakt het nog beter.