En hoe weet jij dat zo zeker? Die franse site? Nog steeds geen officieel bericht van Sony en met nog maar 3 weken te gaan is het nog steeds verdacht stil omtrent deze game. De game komt overigens ook uit op BR.
PSN only : http://uk.playstation.com/games-media/games/detail/item75516/WipEoutâ„¢-HD/ In het gedeelte game details leest men : Release date: May 2008 Players: 1 Network play: Network features Media type: Download HD resolution: 1080i, 1080p, 720p Sound: Dolby 5.1
Iemand enig idee wanneer deze game te downloaden is? Kan niet wachten om deze game eindelijk te spelen.
Je bent niet de enige die zit te wachten dude. Zelfs in de laatste playstation blad staat er alleen : verwacht 2008. De PS3 ........ tot nu toe alleen maar wachten,wachten en nog is wachten. Gebruik de ps3 alleen maar als media-speler tegenwoordig.......
Hier hetzelfde, speel er alleen maar media en blu-rays op af. Wordt weer eens tijd voor een leuk nieuw spel. Verwacht in 2008 is ook niet echt verhelderend. Maargoed, ze maken er in ieder geval werk van. We wachten af.
Ik heb sinds gister ook een playstation 3, maar hoe werkt het met dit soort downloads. Moet je daar voor betalen? En zo ja, hoeveel?
Eurogamer heeft een berichtje over de prijs. Rock'n roll baby, zijn deze vids al geplaatst? [gt]39055[/gt] [gt]39057[/gt]
11,99 pond zal dus wel 14,99 euro zijn. Hele mooie prijs. Verder wordt er vervwacht dat er binnen enkele dagen bekend gaat worden wanneer we deze game kunnen gaan neerhalen \o/
Zelfs het dubbele leg ik ervoor neer. Dan heb ik tenminste weer is een spel voor mijn launch ps3. Heb Heavenly Sword,Uncharted,Resistance,Genji en nog wat spellen allemaal al lang verkocht.......... Kijk nu uit naar Wipeout,Resistance 2 en KILLZONE !
Console ligt bij mij ook weg te rotten. Heb alleen nog mgs4 wat ik er op moet spelen, maar kom daar op het moment niet aan toe. Ik hoop dat er trophy-support in Wipeout zit. Ik ben op de 360 aardig weer aan het achievement hunten Dat derde plaatje op je avatar...post die eens in het groot?
die vastgebonden dame uiteraard En om ook wat ontopic mee te geven. Game ziet er goed uit! Komen er nu ook nieuwe banen bij?
€15 is idd lekker goedkoop er van uitgaande dat er meer dan 2 tracks en 5 "auto's" in het spel zitten
op verzoek van Kevf vette wipeout ! link http://img187.imageshack.us/my.php?image=jenniferellison01bw1.jpg en image maar eh wanneer komt wipeout nou uit ?