Komt deze game op een 'gewone' breedbeeld tv ook goed tot zijn recht, of heb je daar een hd tv voor nodig?
Zo, ik ben nu ook online gegaan. Helemaal lagloos. Alleen jammer dat ik geen headset heb. Al twee keer een 12 ronden toernooi gewonnen (kan je ook ergens zien hoeveel je online gespeeld/gewonnen hebt?). Ik blijf dit spel spelen....
Ik ben ook wel erg blij dat het compleet lagloos is want het minste beetje lag kan een spel als dit helemaal verpesten online.
mensen de sixaxis al geprobeerd? Je schijnt hem af te kunnen stellen naar minder gevoelig en dan moet het wel ok spelen.
Nope en ik ben het helemaal ook niet van plan. Joystick >>> six-axis, gewoon al omdat het dan minder tijd kost van de ene kant naar de andere te gaan (uiterst links/rechts) en een pak meer controle hebt. En dat ga je wel nodig hebben op de hogere snelheden. Het enigste minpunt dat ik momenteel heb ontdekt is dat de soundtrack nogal wat tegenvalt. Met de kwaliteit is niets mis mee, maar de kwantiteit is niet al te vet. Acht ofzo geweldige liedjes en dat is het, na zo'n 8 uur gespeeld te hebben ben ik ze toch wel zo stilaan beu aan het worden. Gelukkig heb ik een oplossing gevonden voor meer muziek die bij de game past: de soundtracks van de vorige Wipeout's .
Muziek ,tsja ....... ik heb eerst ongeveer 5 gb aan Drum & Bass ,Breakbeat,Progressive .. je snapt het wel ....... laten kopieeren van mijn pc en daarna 1 hele lange playlist gemaakt. Dan ook nog is bij options op random zetten en bass omhoog gekrikt en dan Wipeout !
Dat moet ik dan ook maar gaan doen...gewoon op de ps3 zetten en selecteren neem ik aan? Zal eens op zoek naar de ost's van Whipeout
Copy al die muziek van je , ga bij de xmb muziek staan en kies PLAYLIST, vul deze dan aan met alles wat je wil. (als je de hele cd of map van iets wil --- druk je volgens mij op driehoekje dan kun je alles selecteren van die map) gaat verdommt snel man. Luister nu al de hele tijd naar Bad Company,Aphrodite, Dillinga, Prodigy en ga zo maar door ..... Nu maar is eten
Ben erachter waarom ik last van gekraak heb als ik in het menu ben. Het heeft er alle schijn van dat het komt door mn Samsung HDD van 320GB. Iemand ook zo'n schijf in zn PS3?
Zonet een paar zones hoger dan Zen gehaald en de snelheid was zeker niet teleurstellend, maar de kleuren wel. Check die screenshots die ik genomen heb in de spoiler van onder. Het is wel vet dat de equalizers en pulsen op je custom muziek (lijken te?) reageren. (Depth of Field effect) (Blur Track effect) Zen: Spoiler En ja, ik gebruik de WipEout 2097 HUD. Ik vind die veel duidelijk om eerlijk te zijn.
@Pegas knap hoor Zone 38 .... doe ik je voorlopig niet na Heb je nog wat tips ??? met welke team rijd je , welke view ?
Ik gebruik Assegai als voertuig (imo het beste van het spel) en gebruik de "Close" view (camera dicht achter het voertuig). De enigste tip die ik kan geven is oefen, oefen en de airbreaks gebruiken (vooral op de hogere snelheden). EDIT: Zonet alles goud behaald in event 3. Van wat ik al gespeeld heb van event 4, lijkt me dat gemakkelijker dan event 3. Maar ik ben benieuwd naar event 5 of 6 waarin volgens de reviews de moeilijkheidgraad ineens flink naar boven gaat. In het proces van goud behalen heb ik ook de HUD van Wip3out (de allereerste Wipeout) geunlocked en die vind ik zelfs nog duidelijker dan die van 2097 (2de Wipeout). EDIT 2: Nog wat screens bij gezet in mijn vorige post.
Het enige wat ik tot nu toe als minpunt beschouw, waar het spel niks aan kan doen, is dat de hosts online nogal de neiging hebben om extreem lang te wachten met het starten van de race als de lobby al lang en breed vol zit.
@Pegas: ik neem aan dat dat met assist aan is? Hoe heeft de rest het gedaan met pilot-assist? Ik lees in de review van 1up dat het aanzetten de assist het de ervaring alleen maar ten goede komt..... Ik speel vooralsnog met de assist uit btw.