Nope assist uit . In de zone heb je helemaal geen assist, ook al staat die aan. Maar ook de andere races is zonder assist. Races op Rapier die niet wouden lukken heb ik eens met geprobeerd maar heb die snel terug afgezet, geef mij maar zonder .
Bijna lvl7. \o/ Hopelijk komen er snel wat nieuwe banen bij en daarmee nieuwe spel-modes. Online issie meesterlijk.
Ben ook rond level 7. Ik vind tot nu toe alles goed te doen. De zone's heb ik tot nu toe allemaal op goud. Alleen die 3 of 4 rondes tijdraces zijn pittig. Een snel rondje is goed te doen, maar voor de meeste tijden moet je echt 4 rondes perfect rijden/vliegen. Dat is op sommige banen lastig. Online is goed, maar niet meesterlijk. Ik mis een soort van ranking/stats van je overwinningen. Zo heb ik twee keer een 12 ronden toernooi gewonnen. Maar ja, is nergens meer terug te zien. Wel zonde, het gaat nu alleen om tijden. Iemand al naar de trophies gekeken? Er zitten echt moeilijke bij. Level 50 in zone halen door alleen met airbreaks te sturen. Level 75 halen in zone "Beat Zico".....; een tijd van iemand van het ontwikkelteam beaten. Maar tijdens mijn poging om die te halen haalde ik wel 99 laps tijdrijden ofzo.. maar geen Zico gebeat.
Wat vragen: - Hoe werken die zones eigenlijk precies? - Hoe zit het met de moeilijkheidsgraden/levels? (venom ed?) - Is er al iets bekend over DLC?
- Hoe jij een zone bepaald wordt weet ik niet, maar om de zoveel zones ga je een snelheid hoger. Je hebt Sub-Venom, Venom, Sub-Flash, Flash-, Sub-Rapier, Rapier, Sub-Phantom, Phantom, Super-Phantom en Zen. Als je een zone perfect aflegt (dus zonder te botsen) krijg je energie bij en 1 lap bestaat uit meedere zones (hoe sneller, hoe minder zones in 1 lap). Dus hoe beter je rijdt, hoe verder je geraakt . - In alles behalve Zone heb je 4 moeilijkheidsgraden (van traag naar snel) Venom -> gaat nog vrij traag en hierin is het dus gemakkelijk om controle over je voertuig te hebben Flash -> imo bet beste level wat betreft de verhouden van snelheid en controle. Gaat lekker snel, maar je hebt nog steeds voldoende controle. Rapier -> Gaat imo iets te snel om nog deftig te kunnen rijden, al is het bij de ene track erger dan bij de andere en sommige tracks zijn nog doenbaar. Phantom -> Nog niet veel ervaring mee buiten dat dit echt (te) snel is . - Niet dat ik weet.
Ik heb ook een vraagje, is het bekend of deze gewoon ook in de winkel verschijnt net als Quest for Booty? Stond op het punt om hem te downloaden toen ik besefte dat mijn HD al flink vol aan het raken is door alle spellen die zonodig een install eisen.
@Pegas: thanks! hoe staat de moeilijkheidsgraad online dan ingesteld? Zelf in te stellen neem ik aan? en offline heeft het op het verloop weinig invloed? (het instellen van de moeilijkheidsgraad)
Online zie je per host welke moeilijkheidsgraad (logo klasse met hoeveelheid sterren 1-5), of wapens aan staan en welke baan/banen..... offline: je kan het vergelijken met Mario Kart. 100cc gaat je kart iets sneller (en zijn je eventuele tegenstanders beter). Zo is het met Wipeout ook.
Voor zover ik weet komt de game niet op disc, enkel als download. Beetje raar, want Quest for Booty kwam zowel als download als op disc. Maar qua ruimte maakt het volgens mij niets uit hoor. Heb Quest for Booty op disc gekocht, maar die had ook een aardig grote install. Heb WipEout HD van de week ook gekocht. Echt een fantastische game! Lekkere gameplay, mooie scherpe graphics, toffe muziek en de game gaat lekker hard. Toppertje.
Hm jammer, had stille hoop dat hij ook op disc kwam. Nou ja, misschien toch maar van de week even kopen en downloaden. Wipeout HD staat al een tijdje op mijn verlanglijstje.
Metacritic: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/wipeouthd Vreemd lage score van Gamespot overigens
Gamespot klaagde voornamelijk over het feit dat de tracks remakes zijn en over lag online bij 8 man races (nog nooit 1 seconde last van gehad). Overdreven laag cijfer.
Gamespot is sowieso een beetje in de war qua cijfers de laatste tijd, ik noem een Mercenaries 2 die een 5.0 scoort
Iemand in Zone al voorbij voorbij Zen geraakt? Want ik heb gelezen dat het nog sneller kan . Rond zone 64 heb je "Mach 1".
Zo goed als nuchter Is het te doen om via deze thread een afspraak te plannen met wat xbw-ers voor een keertje Whipeout?
Level 41 dacht ik dat mijn hoogste is in zone. Keertje met z'n allen Wipeouten lijkt me leuk. Zondagavond ofzo?