Bah die controller? Heb je er al op gespeeld? Nee... eerst spelen dan iets vertellen.
Ja het ding ziet er totaal niet uit maar misschien ligt hij wel goddelijk in de handen. Destijds waren de Xbox controllers ook niet moeders mooiste terwijl ze best wel chill speelden. Ach en misschien heeft die boomerang vorm nog wel voordeel. Als je weer eens in een kwade bui je controller weg flikkert en dat hij dan weer netjes terug komt om je te grazen nemen.
PS3 vind ik er niet zo indrukwekkend eruit zien. Niet mijn smaak. Maar die specs... Met PS3 is het mogelijk om 2 beeldschermen te laten draaien. Tevens draait PS3 op 1080p ipv 1080i. Beeld word dan opgebouwd door 2x zo veel lijnen.
Online gedeelte word net zo als Xbox Live. Ook met marktplaats om je characters en items te verhandelen etc.
Killzone, MotorStorm, WarHawk zagen er echt niet normaal uit.
Ik denk (weet het bijna wel cker) dat beide consoles een plekje hier bij ons in huis gaan krijgen. Wat een stelletje uber consoles zeg...
Ow en nog een klein puntje... bij xbox heb je gezet: + Unreal 3 engine die komt ook op de PS3 hoor.
Laatst bewerkt: 17 mei 2005