1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Yakuza Kenzan

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 29 dec 2007.

1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jammer... dan zie ik deel 3 eerlijk gezegd al helemaal niet uitkomen in europe/de VS.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Shit zeg! Yakuza 3 is inmiddels te bestellen, de Japanse en de Aziatische versie. De Aziatische versie is helaas alleen in het Japans en niet in het Engels zoals normaal. Echt balen, anders had ik hem kunnen importeren. :mad:

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vreemd....tegenwoordig gooien ze bijna altijd Engels bij de disc op. Waarom nu niet....zonde!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee, zal wel met de hoeveelheid tekst te maken hebben of zoiets in die richting. Best raar dat een Aziatische versie geen Engels bevat, ze bevatten namelijk altijd Engels.
    Heb er een zwaar hoofd in dat we deze game in het Westen gaan zien en daar baal ik echt gigantisch van. :mad:

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Laat ze maar lekker aan Shenmue 3 werken en die exclusief in Japan en Europa uitbrengen :mad:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als we ook zo lang op deel 3 moeten wachten......... :mad:
    Maar door deze release lijkt een release van deel 3 in Europa mij geen vreemde zaak meer.

7. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan toch nog goed nieuws... hopelijk dat ze bij sony nu even gaan pushen en zich realiseren dat er toch wel een redelijke grote groep gamers hierop zitten te wachten. :thumbs:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ach ik geniet ook nog volop van mijn ps2 dus kan ik hem mooi eerst daar op spelen :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk dat deel 2 EINDELIJK eens uitkomt, maar heb toch liever deel 3. Maargoed, het geeft hoop dat deel 3 ook uit komt.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag op IGN dat er een demo zou moeten zijn op de japanse PS store, maar alles is echt 100% japans daar en ik zie niet echt een icoontje of plaatje van Yakuza 3...is de demo er nog wel?

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al even gezocht.. maar kon ooks niks vinden.. mijn japans is niet zo sterk, dus ik kom niet ver. ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee maar de Hong Kongse PS Store is exact hetzelfde als de JP, en deze is in het engels...NIKS te vinden..kut hoor.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nu heb ik zelf niets met Yakuza maar het is wel jammer voor de fans

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even een paar dagen later had toch iemand van sega gezegd dat het nog niet 100% zeker was dat ie niet kwam, en dat het gebaseerd is op diegene zijn mening... zal even zoeken.

Dat gezegd, heb ryu ga gotoku 3 nu 2 keer uitgespeeld.. en het is niet voor iedereen, behalve een handjevol cult gamers die het wel waarderen.

Ik bedoel, hoeveel gamers in het westen hebben zin om japanese babes op te maken, haarstijl uitkiezen, jurk uitkiezen, etc... cosplay.
    En dan nog japanse board games, en een cheesy verhaallijn door het yakuza verhaal heen, denk ik dat dit niet zal aanslaan hier.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is een ander spel dan Yakuza 3? Ik haal ze niet meer uit elkaar. :+

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nope en ja, Ryu Ga Gotoku 3 = Yakuza 3 ;). Maar Yakuza 3 Kenzan = Ryƫ ga Gotoku Kenzan!, al is het eigenlijk niet Yakuza 3 maar gewoon Yakuza Kenzan. Een veel gemaakt fout hier in het Westen.

*Past topic titel en zinnetje in OP aan*

Kenzan is een spin-off en speelt zich af in het Japan van 400 jaar geleden en dit topic is dus van de spin-off. Yakuza 3 is gewoon het vervolg op Yakuza 2.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb Yakuza 3 besteld bij FRS voor 48 euro, krijg ik vandaag net een email met een 5 euro kortingcoupon van FRS...maar ja , gisteren de game besteld. Die 5 euro eraf was wel welkom geweest...maar ja.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je weet dat deze thread niet voor Yakuza 3 maar voor Yakuza Kenzan is?

Yakuza 3 heeft geloof ik geen eigen thread :)

Deel Deze Pagina