Ah zo, nou ja ze zijn zeker prijzig maar ik denk dat Ronimo Games vooral aan de skins geld moet verdienen, de game was een koopje. De Coco McFly skin heeft verder geen andere geluiden trouwens Drokz, zag wel een politie-themed Lonestar online waarbij de stier een sirene op zijn kop heeft die geluid maakt, dus misschien zijn er meer skins met extra geluidseffecten. Afgelopen weekend veel verloren trouwens, merk dat er wel heel veel nieuwe spelers zijn die vooral de tegenstander feeden met deaths, erg vervelend. Soms zijn de tegenstanders ook erg slecht en kan ik als het ware in mijn eentje het potje winnen maar als er bij de tegenstander wel mensen zitten die ’t snappen wordt het echt onmogelijk als je zelf ‘’newbies’’ als teamgenoten hebt, hoe goed je zelf ook speelt. Zag trouwens ruim 27000 leaderboard-entries, best weinig eigenlijk, deze game verdient veel meer spelers.
Iedereen alweer uitgespeeld? Gisteravond een potje gespeeld wat op een verlies leek uit te draaien, ons team had al 2 turrets verloren en mijn teamgenoten waren beginners dus het zag er niet goed uit. Op een gegeven moment kappen beide teamgenoten met de game en stond ik dus met 2 bots tegenover 3 man. Mooie was dat zij nadat ze een 3e turret hadden gesloopt niet direct naar onze basis gingen maar koste wat kost de laatste turret ook wilden slopen. Ik had geluk dat de 2 bots een vrij hoog lvl kregen omdat mijn teamgenoten de tegenstanders hadden lopen feeden met veel deaths. 3 keer raden wie uiteindelijk het potje won. Die lui moeten zich toch wel schamen imo, verliezen van 2 bots en mij. Gnaw, Coco en Vinnie & Spike zijn inmiddels wel mijn absolute favorieten om mee te spelen.
Neuh niet uitgespeeld maar wel ff klaar met de lag en shitty team mates speel nu weer Smite (komt trouwens ook naar de PS4 heeft een developer laten vallen )
Ronimo heeft bevestigd dat er een update komt in de komende maanden met o.a. de eerste karakters uit Starstorm, Ted McPain en Penny Fox.
Jep maar de komende maanden kan nog wel ff duren dus... Duurt allemaal wel heel lang zo, echt jammer van zon vette game.
Ik log in om de nieuwe plus titels te checken en verder te gaan met Guacamelee, ik klik Awesomenauts aan, speel twee potjes en koop die nieuwe Naut Nog geen potje gelagged! Awesome spel blijft het, denk toch wel een van de -leukste- MOBAs die er is
Er zijn 2 nieuwe Nauts he. Penny Fox is echt top, met Ted McPain bak ik er vrij weinig van. Een van de leukste games die er zijn zelfs als je het mij vraagt!
Ik heb al 200+ uur in de PS4 versie zitten, ook voor 60 euro was ie het voor mij dubbel en dwars waard geweest.
Als ik je een tip mag geven, speel eerst de tutorial en daarna practice games (tegen bots) minimaal 1 keer met elke Naut. Als je direct online gaat is de kans vrij groot dat je kansloos ten onder gaat en de game al zat bent voor je echt bent begonnen.
Sowieso een paar potjes practice met nauts die je leuk lijkt is aan te raden En je controls iets aan te passen zodat je met de rechter knuppel je crosshair onafhankelijk van je looprichting kan sturen Wel moeten maar een keer afspreken voor wat matches idd
Liefst met elke naut, dan weet je ook wat je kunt verwachten als je ze tegen komt. Ja moeten we zeker even doen, gisteravond ook even in een team gespeeld en dat ging erg lekker.
Je kunt altijd inviten. Ben van plan vanavond thuis te blijven en Awesomenauts te doen, dus. Heb beide nauts gekocht trouwens, Ted McPain is echt een beest als je je team een beetje mee hebt wel super squishy..