Patch 1.1.1 is nu aan het updaten, helaas alleen wat fixes ZE HEBBEN EEN FALL-DOWN KNOP TOEGEVOEGD!!!
Ook maar aangeschft speel het meest met die cowby en froggy g ofzo. Voornamelijk oefen potjes gespeeld maar super verslavend en leuk voor als je een keer niet lang de tijd hebt! Net ook ff een 2e controller aangeschaft want mijn vrouw vind het ook leuk top vrouw!!!
Mijn PS4 is weer bij Sony. Ik had hem een aantal maanden geleden terug gestuurd omdat ik die auto eject onzin had. Het kwam echter terug. Ik hoop dat ik nu gewoon een nieuwe unit krijg. Anders had ik wel een potje mee willen doen. Had juist weer een aantal leuke potjes gedaan laatst met Gnaw.
Ik ga vanavond wel spelen, morgenavond ben ik niet thuis. Mocht iemand mee willen doen, PSN is hetzelfde als mijn gamertag links. Wat is de fall down knop dan? En ik dacht gisteren toen ik voor het eerste speelde sinds de update dus even dat mijn O knop kapot was he... (als je in de shop iets hebt gekocht drukte ik eerst altijd op O om het koopmenu weg te halen, dat lukte nu ineens niet meer...)
Speel deze game eigenlijk al sinds de release dagelijks. Snap er niks van maar blijf het zo verschrikkelijk leuk vinden.