Over het algemeen wel, maar zo rond 2:55 vond ik het er wat...hakkelig uitzien. Hm, misschien lijkt het maar zo...
Ligt het aan mij of ziet het er een stuk minder uit dan de reveal trailer (op het beginstuk na)? Niet dat de graphics slecht zijn.
Ik weet zeker dat we de kwaliteit van die trailer kunnen halen. Aan het eind van deze generatie dan. Maar het was ingame/in-engine, geen CG. Dit vind ik er nog steeds prima uitzien.
Holy shit wat begint dit meer en meer op Dark Souls te lijken. De armors lijken verdomd veel op de Elite Armor en er zit gewoon een kopie van de Mimic Chest in (Laatste shot).
klopt , dat is een D&D ding dat al zo oud is als de wereld maar die elite armour lijkt wel sprekend idd Dulle maar hopen dat het een soort Dragon's Dogma word maar het word gewoon een Dark Souls clone
was er sprake van dat dat niet zo zou zijn dan? mag ik toch wel hopen, dit is de enige exclusive rpg die er is op dit moment waar ik naar uitkijk
Het was eerst niet helemaal zeker. Maar blijkbaar sinds kort wel http://www.destructoid.com/deep-down-trademarked-for-north-america-and-europe-268381.phtml
Zie liever een dark souls 2 voor de next gen Maar alle gekheid op een stokje,wel een titel om in de gaten te houden.