Gaat er vandaag iemand raiden? Ik moet om een uur of 5 weg maar kan van nu tot dan en ben tegen 8en weer thuis heb mn titan op 31 dus ben er wel klaar voor @Cookie @Grave @MAD 1976 @Dr0kz en de rest, zullen we eens kijken hoe ver we komen in de nieuwe raid? Ik heb expres nog niks ervan gekeken , ben erg benieuwd
Pff, nieuwe raid is pittig....of wij doen iets fout. Komen tot de brug, maar dan worden de Knights ons elke keer teveel. Wil best een poging wagen; Warlock bijna op lvl 31...moet effe glimmer farmen. (echt, nooit tekort gehad dat spul, maar nu vliegt het eruit!)
ik vind het wel leuk, nu hebben die extra glimmer items ook eindelijk nut je kan voor 31 1 raid piece houden he, ik was niet zo slim om dat zelf goed uit te rekenen dus was al bezig met een nieuwe legendary maar 1 nieuwe exotic + 2 nieuwe legendaries + 1 oude raid piece is precies genoeg voor 31 omdat die nieuwe exotic de oude raid piece compenseert
@MAD 1976 , @Cookie hebben jullie nu ook tijd en zin om een poging te wagen? of anders een VoG op hard voor de shards?, daar gaan we op 31 vrij hard doorheen denk ik
Raid ziet er leuk uit. Ook al haal je het einde niet dan nog kans op raid gear. Wil vanavond best piging wagen. Ben inmiddels level 31.
Ik wil wel meedoen. Rond 8 uur. Ben Wizard level 27. ID=Oneshot1kill Edit: Shit dacht dat het vandaag was, heb niet goed naar datum laatste bericht gezien. Iemand die me als vriend wil toevoegen? Moet me nog in de Raids storten!
@Delphiki @Grave @Mallakai @MAD 1976 En de rest van de ps4 spelers.... Nog mensen die interesse hebben om te raiden? Crota's End? Minstens level 30, liever level 31 en een wapen arsenaal waar je wat mee kan?
Ik wil wel Heb 2 31's , een nieuwe icebreaker, nieuwe machineguns, nieuwe PenT en verder oude VoC, Fatebringer, hezens vengeance etc Alleen geen Gjallarhorn