Stond al 1 op de planning, maar gezien de huidige toestand kan je beter een appeltaart bakken. Gaat goed met bier ;-)
Ben een level 26, zo goed als level 27, Titan. Zou graag eens een keer een Raid willen doen! Bij wie kan ik een keer aansluiten?
Nog mensen die vanmiddag zin hebben de Vault of Glass te doen? Cookie en Delphiki doen ook mee, dus we moeten ff paar erbij.
Zijn er hier nog mensen die CE moeten doen? Ik ben atm nog 29, maar de kliek met wie ik speel heeft hem al 1345 keer gedaan. Zou leuk zijn om het iig met een paar andere newbies een keer te proberen. @AnubisNefer kan ons newbies dan wel helpen
CE op 29 is niet echt leuk. Tuurlijk ze kunnen je volledig dragen. Maar zelf doe je totaal geen damage en lig je zo dood op de grond.
Muah, aan het eind kan je als level 29 de Knights callen en je team daarmee helpen. De overige teamgenoten doen meer dan genoeg dps op crota, is geen probleem. Zelfs een keer gedaan met 2x level 28 en 2 die dood zijn gegaan.
Dat zei ik ook. De andere kunnen je wel dragen maar voor je eigen plezier en voor het gevoel dat je wat doet is het niet echt ideaal.
Daarom zei ik ook 'atm nog 29'. Waarmee ik bedoelde: 'ik ga nog wel 30 worden voor CE, maar stel nu alvast de vraag '
Als je niemand tagt ziet niemand het hier he @AnubisNefer , @Rickk , @MAD 1976 , @Maluku-Ak , @MennoO , @Dr0kz en de rest niemand zin om vandaag met 3 newbies te raiden?