Vanavond alle tijd; deze middag feestje van mijn dochtertje. (heb de Raid al 3 keer gedaan, dus geef ik me op als reserve...)
het is voor Cookie ook de eerste keer , als je maar 31 bent en wat goeie wapens meeneemt maakt t niet zoveel uit volgens mij Ik kan om half 8 ook wel @Cookie en @Grave ook? @AnubisNefer , @Rickk is vanavond half 8 voor jullie een optie?
En dat blijft ook zo. Al een paar keer aangegeven dat ik zondagavond helemaal kut vind. Heb regelmatig het hele weekend de tijd en elke keer wordt het weer die zondagavond. Dus ik pas.
@Delphiki Word sowieso voor mij vandaag lastig. Denk dat ik pas laat thuis. Next time maybe? Gezellig! Wellicht @Kevf_NL of heeft ie nog een schouderblessure? De rest van het groepje waar ik in zit heeft hem deze week al 9x gedaan.... Waaronder Rickk en Maluku-Ak ;-)
Crota is zo neer.... Met een goed team en dan nog op je alternates. En vervolgens andere clan members helpen. Zo gaat dat ook met de Nightfall en heroic. Soms wel 10x hahahaha.
@Delphiki @Grave @Mallakai en @Cookie (Cookie, tenminste, als je het geduld ervoor hebt..... ;-) Drop maar iedere keer een berichtje hier als je wilt raiden, Nightfallen, bla bla bla en blijf tags gebruiken... Ik zal niks beloven, maar kan soms wel wat proberen te regelen zoals ik vaker heb gedaan. Onze groep is groter dan 6 en niet iedereen kan op hetzelfde moment. Blijf ook andere taggen en dan kijken we hoe het gaat. Ik heb volgens mij iedereen van jullie in mijn friendlist staan. @MAD 1976 Van jouw weet ik dat je een vaste groep hebt... Maar mocht je toch ook mee willen, gewoon taggen of een berichtje sturen ;-)
Ik ben deze week weer begonnen met destiny. Ben nu een Titan lvl 14 maar wil later graag ook eens raiden. Dus als jullie willen kunnen jullie me toevoegen MisfitNL Sent from my iPhone using Tapatalk
Geldt ook voor mij trouwens met een level 11 Titan: BFR_NL. Maar een aantal heb ik al in m'n lijst. @Delphiki @Grave @Mallakai en @Cookie
Yo kan iemand me helpen hoe ik vrijblijvend in een clan kom om of en toe te raden. Ben niet iedere avond online maar met House of Wolves heb ik de smaak weer te pakken. Heb nog geen enkele raid kunnen doen. Ben lvl 28 Warlock Op de ps4!