Ik neem aan gewoon de hele maand, zoals met iedere PS+ game. (en wie weet, misschien zelfs langer!) Mocht je morgen niet de mogelijkheid hebben om de game te 'kopen' kun je het anders voor de zekerheid gewoon even doen via de webstore.
Ahh! Ok, nou ja ik verwacht iig geen problemen. De game zou toch echt langer dan een dag beschikbaar moeten zijn.
Yeahhh..preloaden werkt eindelijk. Game is nu aan het downloaden. @Ryan Mckane Gewoon bij je lokale gameboer proberen... misschien heb je geluk, misschien ook niet.
Dat herken ik niet? In ieder geval talloze positieve posts over de handling die het meest wordt vergeleken met Project Gotham Racing. Awwww yeaaahhh
Na al het Destiny en FIFA geweld nu toch heel eventjes mn aandacht voor deze game. Zag dat de PS Plus upgrade in store 40euro kostte, dat vond ik nog wel meevallen. Is dit dan exact dezelfde versie als fysiek uit de winkel? Vind het wel fijn eerst met de ''gratis'' PS Plus versie aan de slag te kunnen om daarna eventueel de upgrade aan te schaffen. Lange tijd geen racegame gespeeld, heb er eigenlijk wel zin in!
Mensen die echt niet kunnen wachten met spelen kunnen gewoon een Amerikaanse account aanmaken...gebruik maken van de 14 dagen gratis PS+ (heb je wel een cc voor nodig, maar je gegevens kan je daarna weer verwijderen) en de gratis PS+ versie downloaden. Ik wacht gewoon rustig tot vannacht. @PBateman Ik heb de game zojuist volledig gedownload. Alleen de DLC kan ik nog niet downloaden, krijg daar een foutmelding. Ook kan de game pas opgestart worden om 01:00. Waarom 01:00 en geen 00:00 !!
One negative point is that Driveclub hasn't yet come up with a solution for first corner mayhem. You seen it a million times, everyone dives into the first corner too fast, and the resulting mass pile up becomes a lottery. You can hang back to try and escape the carnage, but it's not guaranteed, and if the lead car makes it through cleanly you're then a huge disadvantage. We think some sort of ghost car system for the first turn might be an idea.
Bij Gameshop Twente is hij verkrijgbaar voor de ps4, normale en special edition. Hier kun je het zien: http://gameshoptwente.nl/zoeken.php?t=1&&blz=1&&filter=AANBIEDING_PS4_Driveclub&&actie=navbar_klik