Ik wacht op officiële gameplay trailers om beter beeld te krijgen. Ik vind dit er al goed uit zien. Maar het is gefilmd met een cam. Maar goed, beter iets dan niets.. Binnenkort zullen er wel meer beelden online komen.
Deze build is 35% klaar.. hoe gaan ze dan ooit dit binnen 6 maanden willen uitbrengen? Het ziet er goed uit maar niet heel bijzonder voor next gen. Het sturen ziet er niet zo goed uit. Het Lijkt wel haast of er geen speling zit tussen insturen en recht rijden. Eerst maar eens direct feed zien van de gameplay.. maar ik ben niet overtuigd nog.
Dat is nog eens een lelijk hoesje. PS+ versie ga ik zeker proberen, houd op zich wel van racespellen (al speel ik momenteel alleen Trackmania).
Weer een gameplay vid. (offscreen) http://www.gamersyde.com/news_gc_driveclub_back_for_more-14502_en.html Die omgevingen...
Direct feed video. http://www.youtube.com/watch?v=UyExJci1eHc Komt van een video op Facebook die helaas max 720p laat zien, er zal later nog wel een 1080p vid komen.
Ziet er heel erg pgr uit... I like it! Ik vind de car models eigenlijk wel heel erg meh tot nu toe. De omgevingen zijn prachtig, maar de auto´s zijn niet zo gedetailleerd als ik had gehoopt. Ziet er wel uit alsof je wel heel snel een drift ingetrokken wordt. Daar ben ik dan weer niet echt een fan van. Dit lijkt me nog een stuk meer naar een arcade racer te nijgen dan PGR en PGR vond ik al op het randje zitten.
Je doet maar, haha. Ik heb het filmpje zelf nog niet gezien en Forza 4 nooit gespeeld, dus van grote waarde kan ik hier niet zijn. Ik heb wel een paar dagen terug een filmpje gezien waar de auto langs een mooi roze bloemenperkje reed. En damn, wat een leven dat gelijk aan de track geeft ipv plat gras en lelijk low-res bomen. Of Driveclub verder de meest mooie racegame is weet ik niet, maar het heeft wel betere track versiering dan andere games die ik heb gespeeld. En dat maakt het al next-gen. Niet door de dingen op de track, maar door de dingen naast de track. Maar ik ben dan ook geen purist. Auto's zien er nu al vrij mooi uit, dus next-gen gaat voor mij ook meer over het uitvullen van andere zaken.
Ga eens gauw Forza 4 kijken, je weet niet wat je allemaal mist. Maar even off topic; Welke console ga jij mee next-gen? Aangezien je een X360 en PS3 hebt en veel gamerscore op de 360 hebt zal je wel voor Xb One gaan?
Filmpje is van bagger kwaliteit. Maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er wel goed uit ! Ben zelf geen die-hard race-fan. Maar ik ga hem wel uitproberen via PS+
Kan me serieus niet voorstellen dat Forza 4 er zo geniaal uitziet hoor. Forza 5 misschien, maar 4?... PS4.