Je moet dit gewoon zien als een old-school racer, dus puur en alleen een baan kiezen, auto kiezen en racen. Niks uitgebreide customization of tuning, geen open world, geen poespas. Gewoon racen, met extreem snelle laadtijden overigens. (je staat vanuit het menu in seconden op de baan) Hou je daarvan? Dan zou ik m zeker kopen. Wil je meer dan alleen puur racen? Dan zijn er misschien betere opties.
Oke, het word een cadeautje Moet er dan wel 55euro voor betalen.. Is de Plus versie van 39euro dan voordeliger? Ik bedoel, mis ik dan belangrijke content van de Special Edition?
Zit ook te twijfelen om em direct te kopen. Tunen etc gaat mij toch te ver in racegames. Heb me goed vermaakt met de PGR-reeks, Forza Horizon en games als Midnght Club. Maar goed, FIFA en Destiny hebben ook aandacht nodig.
Tegen de tijd dat ze weer toevoegen kijken of er nog mensen zijn die het spelen, dan misschien een kans geven tweedehands. Laat maar zitten nu.
Ik ben, ondanks de kritische noten in de reviews, toch aangenaam verrast. Ik ondervind ik de singleplayer weinig problemen met de AI. Die 200 punten aftrek als ze tegen jou aanrijden maken echt het verschil niet. Waar ik me als mierenneuker wel aan irriteer zijn de paintjobs van de AI af en toe. Afgrijselijk lelijk, het maakt de auto's opeens een stuk minder mooi. Verder is het tof om om 04.00 te starten met racen. De game op Licht bewolkt te zetten en de tijd snelheid op x60. Elke minuut racen is dan een uur en vanaf half 6 begint de zonsopgang terwijl je begint met racen in het donker. Jammer dat de dynamische weereffecten hier nog niet aan toegevoegd kunnen worden. Als laatste vind ik het jammer dat de singleplayer een beperkt aantal races heeft in "tour". Aan de andere kant zijn de drift en time Challenges ook wel tof als je straks een club hebt en de ghost van je clubmaten ziet rijden. Ik ben hier nog wel even zoet mee.
heb hem nu een half uurtje gespeeld vind het best wel een tof spel nu speel ik niet heel veel racegames mijn laatste was forza 3 maar ga deze lang spelen denk ik is er trouwens al bekend wanneer de service online komt?
Oehh net effe gespeeld, de graphics vallen me wel best tegen vergeleken met die gameplay video's van de afgelopen weken.
Misschien ben je het al te veel gewend? Was het (een van ) dezelfde tracks als uit de filmpjes? Dus is er denk je een downgrade, of zijn er gewoon bepaalde tracks die mooier zijn dan andere? de muis hangt nog steeds over de aanschaffen knop... *twijfel*
Nee het was meer een 1e indruk van de intro race. Volgens mij was deze track wel te zien op de gameplay filmpjes ja. Vooral de grote hoeveelheid aan kartelrandjes (of hoe je dat noemt) die van de AI auto's en de omgeving vooral zichtbaar zijn. En de cockpitview speelt helemaal niet lekker naar mijn idee. Ook veel screenshake. Ik ga zometeen nog wat meer spelen, om echt een oordeel te kunnen geven over de game. (btw ik ben ook echt Forza gewend dus ik zal ook nog even moeten wennen, vond bij Forza dat de auto's wat zwaarder aan voelde. Hier lijken ze zo licht )
]Hoorde Dat dit spel als pgr2 aanvoelde klopt dat? dat is namelijk het enige racespel wat ik echt vet vond, dan ga ik uhm misschien wel kopen.
Staat het spel al in de store dan? Ik kon hem nergens vinden. Ook na het zoeken op DC kon ik alleen niet aan te schaffen versies vinden.
Die mensen doen dat zelf wel hoor. Het is gewoon een beetje raar dat je loopt te zeiken op PS games, terwijl je zelf geen PS4 hebt. Ik loop ook niet te zeiken op bv Titanfall....wat is het nut? Ik heb geen Xbone, waarom gaan klagen over iets wat je toch niet kunt spelen? Mocht ik een Xbone kopen, klaag ik tegen die tijd wel. En over dat laatste punt; daar is de PS4 vs Xbone thread voor. Waarom valt iedereen toch over die 5 en 6. Er worden ook hogere cijfers gegeven, maar iedereen gaat alleen van de laagste uit... Het gemiddelde is een mooie 7,7. Dat is een prima score. Bovendien is een review altijd de mening van iemand; smaken verschillen!