1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha wel grappig om te lezen hier hoe ps4 lui Proberen Dc in een betere daglicht te stellen dat Forza hahaha,, Noobs.... Forza is al jaren een begrip ???!!!!!! Dc gewoon troep vrij simpel. Durf eerlijk te zijn he inplaats van te haten ;) Voorlopig zie ik een hoop negatieve reacties en rotzooi over het spel dat het niet eens de moeite waard is om er uberhaupt naar te kijken in de winkel O-)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tegen wie heb jij het eigenlijk
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hahaha

    ..

    hHahahaa :lol:

    Je hebt de game niet eens gespeeld en je komt zoiets posten? Da's een goeie! Heb je nog meer moppen? :+
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zucht.

    Kunnen we nou kappen met vergelijkingen en quasi fanboyisme?

    Iedere racer heeft zijn plus en minpunten.

    In een betere daglicht? Zeg Marcelientje... Het zijn persoonlijke meningen, net zoals jouw mening over Driveclub en Forza.

    Laat het met rust en kunnen we aub weer over Driveclub hebben?


    Ik twijfel nog steeds of ik hem wel digitaal koop, want eerlijk is eerlijk, de release is gewoon een fiasco. Echter doet dat niks af aan de gameplay en graphics, want die zijn top.

    Wellicht haal ik vanmiddag wel binnen.... Wellicht.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou het zo zonde vinden als deze release Evolution uiteindelijk pijn gaat doen. Leveren ze een goede game af, een van de mooiste op next-gen tot nu toe. Hebben ze opeens server problemen van hier tot Tokio.
    Als een game flopt doordat het slecht is, tsja. Niks aan te doen. Maar dit voelt zo lullig aan. (geen idee hoe de sales tot nu toe zijn)

    Hun vorige release had ook al pech, door die aardbeving destijds in Japan. Toen kwamen zij net aanhuppelen met Motorstorm Apocalypse. Beetje awkward timing :lol:
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Goeie sig ook Marcelinho!

    Laat ik vooropstellen dat 'fanboy' iets is waar ik mij al heel lang niet meer mee bezig hou, ik heb Xbox, PS en Nintendo consoles in huis.

    De Forza series is uitstekend, heel veel plezier mee gehad, maar zoals ik al zei geeft die series mij niet hetzelfde 'puntje van mijn stoel' gevoel als DC.

    Tuning en uitgebreide customization is hartstikke tof maar het is ook wel weer eens fijn om een oldschool arcade racer te hebben die zich daar niet mee bezig houdt. DC is als het ware een gulden in een machine stoppen, een baan en auto kiezen en racen. Wil je mijn tijd verbeteren? Dan kies je dezelfde baan en auto en hoef je alleen maar beter te rijden dan ik. Niks geen betere afstelling van je versnellingsbak of motor, puur en alleen beter rijden.

    Ik hou daarvan en blijkbaar heel veel anderen ook want de meeste mensen die DC spelen zijn lovend over de game, ondanks de problemen online.

    In mijn ogen is er plek zat voor Forza, DC, The Crew, weet ik veel wat nog meer...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Trolololol Allemaal honger merk ik :whistle:
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Geen argumenten dus dan maar 'trolololol', veel plezier ermee verder.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik vind hem fijn racen en ziet er goed, soms heel mooi, uit en dat snelheidsgevoel wat meerdere mensen hier zeiden is wel echt goed gedaan.

    Dat gezegd hebbende... zijn er wel een paar punten waaraan ik me stoor. De 'hoekstraf' bijvoorbeeld, als je een bocht afsnijdt en je daardoor als straf 3 seconden langzamer rijdt. Had van mij niet gehoeven. En als je een tijdje op kop ligt, komen de nummers twee en drie opeens heel hard naar voren gereden om je in te halen. Waarom is dat bedacht? En ik heb ook nog geen enkele online match kunnen doen, zelfs al deden de servers het.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trouwens, in de PS+ editie zit India. Is dat land (ingame dan :+) wat waard? Leuke tracks, of hebben ze de meest saaie uitgekozen?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je ziet een beetje curry hier, curry daar... en je moet oppassen voor de koeien die ineens de weg opkomen. Zodra je een koe raakt, krijg je flinke strafpunten.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou wel een geniale minigame zijn :lol:
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind ik ook.

    Cowmargeddon. Jaja....
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus genoeg oh shit momenten?
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat je zegt over dat je op kop ligt en de nummers 2 en 3 ineens heel hard naar voren racen om je in te halen heeft als het goed is te maken met dat jij dan niet snel genoeg rijdt. Jij maakt dan foutjes, de makers hebben meerdere keren bevestigd dat de AI niet sneller kan gaan dan hun auto toelaat. Wel zullen ze meer hun best doen om jou on te halen. De enige 'rubberbanding' die erin zit is als jij als speler ver achterop komt te rijden, de AI zal dan iets langzamer gaan rijden zodat jij er nog bij kan komen, aldus de makers.

    Die penalty voor bochten afsnijden vind ik juist prima trouwens, heb liever dat ze wat doen aan de penalties die je krijgt als iemand anders achterop jou botst.

    Oh en India heeft prima tracks, wel is het zo dat als je daar in de volle zon rijdt er momenten zullen zijn waarbij de kleurige omgeving misschien ietwat te fel is, het verschil tussen 'wauw!' en 'mhwoa' is in India denk ik het grootst als het om de graphics gaat maar het kan ook persoonlijk zijn aangezien een maatje India het mooist van allemaal vindt.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.285
    Leuk Bevonden:
    345
    Ik ben nog niet zo heel ver, level 18 inmiddels, maar wat speelt dit spel toch lekker. Sommige banen zijn echt een lust voor het oog en rijden heerlijk. Nu de tijden van vrienden ook online staan wordt het nog uitdagender. Lekker 30 keer dezelfde baan rijden om de snelste tijd neer te zetten. Met
    Ferron85NL en TimNed in je vriendenlijst soms geen doen trouwens ;) Ik vind DriveClub nu al top en heb zo'n vermoeden dat ie alleen nog maar beter gaat worden.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit spel heeft echt een rare verslavende factor, moeilijk om te stoppen op 1 of andere manier.

    die AMG GT S is tot nu toe mijn favoriet.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoe meer ik speel hoe vetter het vind worden. Er is ook echt veel verschil tussen de verschillende autocategorien naast alleen de snelheid. Tot nu toe ging mij alles nog wel erg makkelijk af maar merk dat ik met de hypercars echt moet leren rijden. AI ook zelden zo goed gezien in een racegame, als ze een gaatje zien gaan ze ook echt voor de overtake. Alleen jammer dat je idd nog wel eens een tijdstraf krijgt als ze achter op je botsen
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De AI is heerlijk inderdaad, ze rijden als racers zeg maar en schromen niet om jou even een beuk te geven zodat je verliest. Niet iedereen zal dat leuk vinden maar het houdt mij iig scherp. :+
     
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zag trouwens dat de eerste maandelijkse gratis auto er al tussen stond was een gele weet niet precies welke auto het was
     

Deel Deze Pagina