1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    nvm
    verkeerde topic
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Update 1.05 is er.

    [​IMG]
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vindt het nu wel echt belachelijk dat de ps plus versie er nog steeds niet is.. nog niet eens een eta of iets dergelijks.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zolang de game nog niet helemaal goed werkt vind ik het vrij logisch eigenlijk.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Eerst moeten de mensen die de game gekocht hebben tevreden zijn, dat is nu nog altijd niet het geval.
    Daarna pas de gratis versie uitbrengen.

    Weet alleen nog niet hoe het is sinds de update van vandaag, dadelijk even proberen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waarom moet dat? Ze beloven een jaar lang al een PS+ versie aan alle betalende PS+ klanten. Die mogen dan lekker in de stront zakken?

    Wat logisch zou zijn als ze gewoon de hele game weer uitgesteld hadden. Want deze launch is zo slecht dat het niet als verassing kan komen dat ze er totaal nog niet klaar voor waren.

    Sony heeft gelukkig voor hen PS+ verplicht gemaakt om uberhaupt online te spelen, anders zouden er de komende maand een hele hoop abonnementen niet verlengd worden denk ik. IGC is een beetje een sof geworden op de PS4 , en dat terwijl het op de PS3 zo sterk was dat mensen alleen voor IGC een abonnementen namen...
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk dat mensen veel te veel waarde hechten aan die PS+ versie. het is maar een veredelde demo hoor.

    Verder kan ik me niet voorstellen dat je alleen PS+ haalt voor driveclub.

    Denk dat Evolution games ook wel baalt van deze ontwikkeling want die PS+versie zou juist een goed middel zijn om twijfelende mensen over de streep te trekken. Natuurlijk hebben ongeduldige mensen nu de full version gekocht, maar dat weegt niet op tegen het aantal kopers die de PS+versie zouden spelen en dan tot aanschaffen over gaan vermoed ik.

    Spel is gewoon gerushed om iets van concurrentie te bieden t.ov. Forza Horizon 2. Maandje uitstel kon ook niet aangezien ze anders ondergesneeuwd zouden raken door de grote titels van november.

    Moet zeggen dat ik ondanks al dat gekloot met die servers die 39,95 er al lang uit heb qua speelplezier.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vorig jaar was het nog een volwaardige game voor PS+ en is het veel gebruikt als lokkertje om de pijn van verplichte PS+ om online te kunnen gamen een beetje te verzachten en te laten zien dat IGC ook op next-gen de moeite en vooral het geld waard zou zijn

    En het was DE IGC game van vorige maand, of wil je zeggen dat Spelunky de knaller was vorige maand?

    Het is gewoon genaaid.

    Had gewoon een andere game in de IGC gezet en de game dan lekker uitgesteld naar Februari. Dat hadden we met zijn allen ook eventjes balen gevonden maar als we dan in Februari een goede launch hadden gehad was iedereen dat uitstel zo weer vergeten en zouden we zeggen dat Sony er verstandig aan had gedaan. Want je zegt het zelf al, de komende maand is er voor iedereen toch genoeg te spelen.

    En het is niet alsof Driveclub als exclusive moet concurreren met MCC (tenminste , dat hoop ik niet voor Sony, want dat gaat gewoon niet gebeuren).

    Dus uitstel was voor niemand een ramp geweest. Het was in ieder geval beter geweest dan de betalende klanten een half werkende game- en de PS+ abonnees de vinger geven.

    Nu beschadigen ze de waarde van IGC , de game zelf krijgt overal alleen maar kritiek, en is men gewoon niet blij

    beter uitstellen en je beloftes later helemaal nakomen dan met een kapotte game live gaan en de helft van je beloftes onder het tapijt vegen
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    IGC = ? :)

    Tja, verplichte pijn van PS+ ken ik niet aangezien ik van de Xbox360 kom en dus niet anders gewend ben dan betalen voor online spelen.

    sowieso dat hele PS+. als ik dat overzicht elke x zie dan lijken we alleen maar indiegames te krijgen met vaak graphics uit het jaar kruik.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Volgens mij is er nog niet veel veranderd sinds die update van vandaag..
    Start net DriveClub op, wil ik multiplayer gaan doen en komt er bij de events allemaal serverfout te staan. Opnieuw opgestart, toen kreeg ik wel weer events te zien.
    Maar zoals altijd duurt "Syncing with lobby" / "Connecting to players" nog echt veel te lang. Moet soms tot wel 5 minuten wachten..
    En "Communication lost to servers" niet te vergeten onder het rijden.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Instant Game Collection

    de gratis games die je krijgt op PS+

    vorige generatie was dat HET selling point van PS+ en kregen we ook heel veel AAA titels (toegegeven, het waren vooral titels die ik al lang een keer op de 360 of ps3 gespeeld had, maar toch, het waren AAA titels en het was voor veel mensen een hele goede deal :+)

    Als je van de 360 naar de PS4 gegaan bent zonder ooit een PS3 met + gehad te hebben zul je inderdaad niet veel achteruitgang ervaren, want PS+ is nu qua games niet echt anders dan LiVe. Veel beter dan wat MS weggeeft met Games with gold is IGC niet meer

    maar dan wel met dit verschil dat PSN niet zo betrouwbaar is als LiVE , en dat zou wel moeten als we feitelijk nu vooral betalen om online te kunnen spelen

    Driveclub was de game die Sony steeds als argument gebruikte dat de IGC op de PS4 echt nog wel de moeite waard was en + nog steeds meer was dan alleen een paywall om online te kunnen

    en dan skippen ze hem gewoon na een jaar lang al de content van de PS+ versie naar beneden schroeven..
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het was nooit den volwaardige volwaardige versie. Vanaf de aankondigig op e3 stond erbij "plus edition"
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De aankondiging was toch niet op E3?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 reveal was de eerste keer dat we de game zagen.

    Btw.

     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Jawel, bij de reveal was er nog niks over plus bekend.

     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Haha, first priority :+
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ze hebben inderdaad nooit gezegd dat je de volledige game zou ontvangen, de PS Plus Editie werd echter wel gebracht als een volledige game minus een aantal dingen. Het beeld wat ze toen geschetst hebben komt niet overeen met de gratis PS+ zoals die er nu is, vind de teleurstelling dus wel te begrijpen.

    Tevens hebben ze, volgens mij op de E3, nog een vermelding gemaakt over een aanbieding voor PS Plus ( abonnement met korting ) waarover je nu ook niks meer hoort. Weet niet meer zeker of deze aanbieding gold wanneer je upgrade versie kocht of wanneer je pre-order zou plaatsen ( aanbieding was volgens mij jaar PS+ met een korting van 50% ).

    En dan het jaar uitstel en zo'n brakke versie uitbrengen helpt uiteraard ook niet echt mee. Zou toch verwachten dat ze hier wat beter mee waren omgesprongen want het was toch wel een titel waar veel van werd verwacht. Het excuus dat ze de problemen pas hebben geconstateerd na de release is gewoon onzin als ik bepaalde reviewers moet geloven. Tijdens de review week voorafgaande aan de release waren de online problemen er ook al ( dit werd op bv. PSX-Sense ook al aangegeven door een reviewer ). En het feit dat het weken duurt en de problemen nog niet zijn opgelost draagt ook niet echt bij aan de geloofwaardigheid van Evolution. Erg jammer want het is geeneens een slechte game.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is alleen dat we nu 3 weken verder zijn. En nu pas komt de baas met een statement.
    Groter probleem is. Is dat de naam en game Driveclub al schade heeft opgelopen. Zeker voor een nieuwe IP is eigenlijk een smooth launch etc heel erg nodig. Jammer dat dit gebeurd. Zeker voor de studio en nieuwe IP.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe loopt het nu tegenwoordig online? Wat ik me trouwens ook afvraag is het volgende: als je online gaat, kan je dan ook gewoon in een soort random lobby gaan en dat je dan tegen andere een race rijdt?
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen idee, maar zelfs tijdens single player zie ik om de 5 minuten:

    You have been disconnected from the Drive club servers.
     

Deel Deze Pagina