De game vorige week gehaald voor een prikkie en ik moet toch wel zeggen dat ik het ontzettend bruut vind! Het is gewoon een goede racer, zeker nu alles naar behoren werkt. Forza Motorsport 6 is lachwekkend en ik weet niet eens of GT7 mij trekt. Heerlijke combi tussen arcade en sim en doet me een beetje denken aan PGR2.
Alle nieuwe tracks zijn inderdaad gratis, als het goed is krijgen we volgende maand nog een laatste. (Volgens dat eerder geposte DLC schema)
Nieuwe Gamemode ook : MP Time Trial! Je kan nu voor Photo Mode de krassen en vuil verwijderen van je auto en bij de Event Settings ook de vlaggen en publiek uitzetten. En uiteraard de 2 Tour Packs nog deze maand: Apex en Sakura.
Ik had nog nieteens gezien dat ze ook weerseffecten hebben toegevoegd: Regenbogen en zichtbare luchtverplaatsing door hitte.
Dit weekend deze game aangeschaft (PS Plus versie). Ik vind hem echt gruwelijk vet ! In het begin nog flink lopen switchen tussen de verschillende camera standpunten maar ik blijf toch bij de cockpitview. Mooi maar ik heb ook het idee dat ik de bochten wat beter inschat. Enige waar ik nog wat moeite mee heb is driften.
Volgens mij in de store, het is geen auto update volgens mij. Ik had aardig wat geklikt in de store en downloadde uiteindelijk 5 gig aan updates en gratis content.
De Japan DLC zit gewoon in de laatste patch. Je hoeft dus niet nog een keer iets uit de store te downloaden
Je hebt nog 3 vakken over bij de events,... neem aan dat die dlc ook komende maanden gaat komen? Heb net season pass maar gehaald, begin de game steeds vetter te vinden
De vakken, Na Apex en Sakura nog 2 volgens mij, hebben niets te maken met de trackpacks waar @PBateman het over heeft. Die komen mee in een patch. De Seasonpass gaat lopen t/m juli.