Ook maar de season pass gehaald. Bak er nog steeds geen reet van maar de game speelt zo lekker. De 2 coming soon DLC's horen ook nog bij de SP?
morgen inderdaad Ferrari LaFerrari FXXK Renault Mégane RS 275 Trophy-R McLaren P1 GTR Nissan GT-R Stiekem een beetje jammer dat op de megane na de modellen al vertegenwoordigd zijn.. Er is aangegeven dat deze DLC niet de laatste is. Er komen nog 2 gratis auto's in augustus en september (juli is overgeslagen ) maar ook dat is niet het einde. Ben benieuwd. Een DLC voor 6 maanden met 2 nieuwe landen en elke maand tour pack en auto's lijkt me geweldig.. Daar leg ik zo weer 25 euro voor neer.
Nieuwe seasonpass moet voor mij voornamelijk uit nieuwe tracks bestaan. Ik weet soms van verveling niet meer welke ik moet opstarten..
Idd, gloednieuwe banen zouden meer dan welkom zijn. De auto's in de laatste DLC waren wel weer tof . Kom maar op met een nieuwe season pass.
Nog voordat de Plus versie online stond heeft DC 2 miljoen exemplaren verkocht! Dat is een uitstekend aantal voor een nieuwe franchise, op naar season pass 2!
Mooi om te lezen. De toekomst van deze game, (follow-ups) mag gewoon niet ten onder gaan aan de slechte release.
Eindelijk de trophy "onverslaanbaar" gehaald. Nu alleen nog de trophy dat je vier elementen tot level 5 moet vol maken. Wordt me nog wel een werkje...
Hopelijk komen ze een beetje snel met groot nieuws over nieuwe content, want het blijft een geweldige game, maar ik wil nu toch wel wat nieuwe lokaties ofzo...
Na vanmiddag 3 uur te lopen grinden om maar een x aantal race events te voltooien, eindelijk de platina trophy binnen! Nu hopen op meer DLC.
hoeveel km staat er bij jullie op de teller? Dit kan je blijkbaar zien bij je profile. ik zit op 16000 KM. wtf.......
Ik zit ergens in de 5000 KM. Maardie 16.000 zal ik ongetwijfeld ook wel halen voor het eind van het jaar... Anyway, er is inmiddels wat nieuws: We krijgen deze maand 2 gratis wagens, 1tje die je normaal kunt downloaden, en de ander 'unlocked' bij Level 66. http://www.dualshockers.com/2015/08...w-free-cars-and-a-mysterious-surprise-coming/ Naast de twee gratis cars wat andere verbeteringen aan de game, en hij teased dat er nog een 'verrassing' komt, dus ik ben benieuwd.
Vandaag (Donderdag) maken ze de gratis car voor deze maand bekend, en ze zeggen dat het de eerste keer is dat deze auto op consoles verschijnt.
Ik zal het spel dit weekend zo eens proberen. Normaliter speel ik alleen arcade racers, dus ik ben benieuwd.