15 eurootjes Prima prijs, denk ik. Wacht de reviews nog wel even af https://store.playstation.com/#!/nl...ding/cid=EP9000-CUSA00003_00-XXXXXXXXXDCBIKES
Ik wilde eerst nog even wachten op gebruikservaringen en eventueel een pricedrop, want ik vind 15 euro best prijzig, maar toch maar aangeschaft want ik speel die game eigenlijk meerdere keren per week sinds ik het heb gekocht en ze hebben het al die tijd ook prima ondersteund, met regelmatig gratis cars en natuurlijk Japan. Eigenlijk verwacht ik ook wel dat de nieuwe lokaties/tracks gratis zullen zijn, maar dat is dus nog even afwachten. Anyway, gekocht, en nog maar 2-3 bikes kunnen gebruiken want ben nog niet echt ver met Tour, maar ik vind het een leuke uitbreiding. Misschien wel een beetje makkelijk, maar goed, ik neem aan dat het snel lastiger zal worden. Animaties op de motor ook erg mooi, plus mooie pakken enzo. Wel jammer dat je niet echt kun crashen. Zodra je valt dan reset ie eigenlijk meteen. Natuurlijk komt dat de snelheid ten goede, maar zou natuurlijk ook wel gaaf zijn om echt gigantische crashes te zien. Ook opvallend lastig/onmogelijk om onderuit te glijden. Anyway, leuke expansion. Eerste indruk dus positief. Ik weet niet of het echt 15 euro waard is, maar zoals altijd verschilt dat per persoon.
In de regen slip ik echt wel onderuit als ik te scherp een bocht pak! De handling is wel arcade verder inderdaad maar ik had ook niet anders verwacht, een motor-sim is dit zeker niet. Wel ECHT heel tof om met die helmet cam te rijden nu, dat snelheidsgevoel komt nu nog beter tot zijn recht met die motoren.
Ik wacht het nog maar ff af. Volgende week NFS als een tussendoortje. Wil eerst wel eens wat nieuwe tracks zien voor driveclub voor ik er weer in investeer.
Ze zijn nu ''behind closed doors'' wat aan het laten zien in Parijs.... Hopelijk nieuwe tracks! edit: Blijkt een VR versie te zijn : http://www.eurogamer.net/articles/2...on-playstation-vr-and-its-mightily-impressive
Eindelijk!!! Had echt veel, veel eerder gemoeten dan had de game langer geleefd onder mijn gamemaatjes...
Bikes zijn vet!! Ze moeten alleen even de kwaliteit van de spiegels op de motoren opkrikken. Lijkt wel SD kwaliteit. Niet om te bitchen hoor maar het doet voor mij een beetje afbreuk aan de ervaring. Vooral met helm view
Dat is een leuke toevoeging ja. Kunnen wel een xtje een race organiseren. Helaas geen aankondiging van nieuwe tracks of seasonpass info. Begin wat dat betreft wel een beetje de interesse te verliezen in DC in zn huidige vorm.