Laat ze ons dan iig de optie geven om te kiezen voor 720p of 1080p Misschien met een latere update ergens in 2019
App heeft dus ook een update gekregen, maar valt mee. Achtergrond een iets andere kleurtint en de indeling op de homepage is iets anders.
Kon je al je data backuppen ipv handmatig stuk voor stuk. Handig als je er een grotere hdd in zou gooien ofzo
Jeeej, grote update dag Kleuren en thema's here i come! Custom backgrounds zullen wel in 3.0 zitten Als het goed is zou het er op een tablet nu wel minder moeten uitzien alsof je een telefoon app gewoon uitvergroot hebt. edit: Ziet er nice uit. Veel beter dan eerst.
Hier ben ik! Dacht dat je per ongeluk een gewone party invite had gestuurd, maar blijkbaar is het share play. Bij het joinen krijg ik nu een error edit: Yup, nog steeds errors.
Hmm, werkt alles wel 100% lekker met deze update bij de rest? Bij mij wilde hij niet inloggen op het PSN, na 2x opstarten lukt het wel maar connecten met Destiny lukt nu weer niet. Als ik de connecttion test uitvoer vanuit de settings blijft ie dan weer hangen op 'sign in to psn'. Beetje jammer
Heeft niks met de technische kant van de update te maken, iedereen download gewoon tegelijk die update en test share play waardoor de servers in een hoekje zijn het huilen.