Ziet er goed uit. Ik heb wat streams bekeken op Live from Playstation maar toch weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant lijkt het me wel een leuke game, aan de andere kant heel veel van het zelfde en erg simpele/saaie combat.
Ik speel liever spellen die zich overdag afspelen. Zoals het level in het bos van Killzone. Bloemetjes, bijtjes, zonnetje er bij en een grenade launcher edit: dit kan je gewoon via de ps4 bekijken? En kan je dit spel nu ook cheap op de us store kopen?
Zit er nou een dag/nacht system in zoals GTA bijvoorbeeld of is het meer zoals Mafia II geloof ik was...verschilt per missie?
Via je PS4 ;-) Live from Playstation kiezen en dan heb je diverse kanalen om uit te kiezen.... Kies bovenstaande vanuit je cross media bar.
Ik zag er wel een paar staan en ook een Metal Gear stream al. Mischien had je naar het twitch kopje moeten gaan en niet onder live zelf.
Gisteren op live, twitch en uplay apart gezocht. Eerst op Infamous en daarna zonder zoekcriterium. Sowieso krijg ik dan 1 enkele lijst met tientallen streams. Ik had verwacht dat er meer zouden zijn?
Hmm vaag ik zag zoiezo 2 of 3 infamous streams rond de tijd dat anubis dat zei. En vond het er ook niet bijzonder veel maar volgens mij laten ze lang niet alles zien daar.
Iemand een idee of deze op vrijdag ook al beschikbaar is als digitale download in de playstation store.