[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Same here. Op psncards.nl wordt het 1 en ander uitgelegd. Ze geven echter aan dat je dan nooit dlc kan kopen?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor ongeveer een 10tje meer heb je em fysiek man...

3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Het is volgens mij erg simpel:

- Een PSN account aanmaken in USA (heb ik ooit al gedaan, via google simpel uitleg te vinden geloof ik).

- Met dat account inloggen op de PS4, stappen doorlopen zoals 'privacy settings' etc, en aan het einde zeggen: maak deze PS4 de primary console voor dit account.

- Via dit account op de PS4 dus in de USA store het spel kopen.

- Spel is speelbaar voor alle users op de console.

Je kan ook het spel kopen via de USA store en daar inloggen met je USA account (https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games).

Als ik iets fout heb hoor ik het graag ;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    heb hem net ook voor €55 bij wehkamp besteld maar digitaal heeft ook wel mijn voorkeur zeker als het goedkoper is

@kevf; dlc zou moeten werken maar die moet je dan ook in de us store kopen

edit//toch maar snel geannuleerd, ga het denk ik ook via de us store doen. Vanavond maar even in verdiepen

Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja kan ik inkomen. Maar ik dacht misschien hecht je waarde aan resale value

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben nu een beetje aan het kijken waar ik US opwardeercode's kan kopen maar bij de NL sites kost $50=€50 dus dat schiet ook niet op. Iemand een site waar ik het zonder verdere kosten kan kopen en de code gemaild wordt?

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3

Waarom zou je? Je kan toch gewoon tegoed op je USA account zetten via je creditcard of via je Paypal?

Mja, op zich verkocht ik altijd spellen maar digitaal is erg makkelijk en ach ik koop niet veel spellen dus het verkopen neem ik gewoon voor lief. Wel vind ik rond de 40-45 euro de max voor digitaal.

/Mod Ben je de laatste in de discussie die reageert, gebruik dan de EDIT knop.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2014
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan het proberen maar volgens mij heeft PSN geen papal ondersteuning en op de PS3 kon ik mijn cc niet gebruiken omdat deze niet in de US is uitgegeven

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Anders een kaart kopen via eBay?

10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm via Paypal lukt niet nee. Probeer net via Amazon tegoed te kopen (code per mail met USA billing adres) en dat ging goed de eerste keer (10 dollar) maar de tweede keer (60 dollar) blijft de order op processing staan, met melding dat het 1-4 uur kan duren. Wel een gedoe allemaal zeg :mad: wacht even af, als Amazon niet lukt kijk ik wel op eBay.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tips (copy/paste ander forum):

12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Al redelijk wat gameplay gezien maar man wat ziet het er vet uit!! Niks geen downgrade of iets dergelijks

13. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi zo, Amazon.com stuurde net de code voor het tegoed (duurde dus een uur), en heb nu 60 dollar klaar staan op mijn PSN USA account, klaar om vrijdag te downloaden dus. Omgerekend 43 euro, ik vind het prima :)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zorg je er voor dat je PS4 de primary console is? Kan je meerdere primary accounts op een PS4 hebben?

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    InFamous: Second Son krijgt een middernacht lancering op PSN

Aanstaande vrijdag verschijnt één van de grote exclusieve toppers voor de PlayStation 4 in de vorm van InFamous: Second Son. De game heeft de laatste weken en dagen wat hype weten op te bouwen, en voorlopig zit de game er grafisch in ieder geval prachtig uit. Of de game ook daadwerkelijk op gameplay-technisch gebied een klapper gaat zijn, moet natuurlijk nog maar blijken. Wel kun je hier al heel snel achter komen wanneer je aanstaande vrijdag besluit de game virtueel aan te schaffen, want InFamous: Second Son krijgt een middernacht lancering op PSN.

Dit heeft de Europese PlayStation Community Manager zojuist bekendgemaakt op Twitter. “Voor degene die het willen weten: de digitale versie van InFamous: Second Son lanceert vrijdag om middernacht op het PSN”, aldus de tweet van Chris Owen. Hierdoor verzekert Sony de gamer er dus van dat er op vrijdag rond de klok van 00:00 meteen aan de slag kan worden gegaan met InFamous: Second Son wanneer je deze virtueel aanschaft.

De gamers die dus graag vanaf minuut één aan de slag willen met InFamous: Second Son hoeven niet voor een winkel te bivakkeren, want wanneer alles verloopt zoals het hoort te verlopen, verschijnt de game dus op vrijdag 21 maart om 00:00 op de PlayStation Store. Alhoewel Chris Owen de consument nu deze garantie biedt, weten we dat dit met grote releases heel anders kan verlopen. Tegenwoordig gebeurt het namelijk vaak dat er servers en dergelijke plat komen te liggen wanneer er opeens hordes aan gamers online gaan om een game te spelen of te downloaden. Laten we dus hopen dat het allemaal goed verloopt en dat iedereen die vrijdag om 00:00 een virtueel exemplaar van InFamous: Second Son wil, deze ook weet te bemachtigen.

Kan je instellen via de playstation zelf of via de website.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan op de PS4 'gewoon' een account toevoegen (uitloggen met je normale account, en dan de nieuwe toevoegen). PS4 start dan een wizard waarin je e-mailadres en password van je USA account invoert, daarna wat privacy settings instelt en uiteindelijk de vraag krijgt of je de console als primary wilt koppelen aan je USA account.

Heb het getest door via mijn USA account in te loggen op de PS4, dan de USA Store te openen, en daar een freetoplay titel te downloaden, deze kon ik ook gewoon afspelen met mijn NL account nadat ik uit/inlogde ;)

All set dus ;)

17. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    toch wel heel erg zin in deze game zie her en der mensen spelen die streamen via twitch en het ziet er toch echt wel goed uit zeg damn...

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Kleurtjes. _O_

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    alleen jammer dat hij uit zijn oksel schiet

20. PBateman

PBateman From the Shadows