1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    Wut? Ik kom daar nooit dus 8)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gewoon goede cijfers, helaas niet de topper volgens de reviewers waar van we dachten dat het zou zijn.
    Maar voorlopig is de echte topper helemaal nog niet uit op beide consoles. (dus het blijft daarop wachten)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die day one patches tegenwoordig.

    "InFamous: Second Son's day one patch adds 19 new missions, 5 hours of additional gameplay"
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Had jij dan echt 9/9.5's verwacht? Mag duidelijk zijn dat dit niet de systemseller voor de PS4 is.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had wel redelijk hoge verwachtingen van de game absoluut, visueel ziet de game er geweldig uit.
    Achteraf is dit niet de systemseller voor de PS4.

    Maar daar heeft de PS4 ook geen Infamous voor nodig.
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Net opgepikt bij de Gamemania.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij verkoopt Titanfall boven verwachtingen. Echt een systeem seller voor de X1 wat mijn betreft.

    Wow, zat straks een " Stream " van Dulle te kijken. Ziet er erg mooi uit en ingame scènes zien er ook vet uit voice alles klopt gewoon.
    Een mooie game voor de PS4 gebruikers. ;)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nergens wordt Titanfall naar boven gehaald hoor?
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eurogamer review eindigt precies met mijn grootste ''angst'', qua missie-structuur e.d. is er helemaal niks veranderd.

    Ik sla m over.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet oppassen, dat ik niet over kom als fanboy, daar heeft niemand iets aan.

    Er zijn duidelijk sinds de release (bundel X1 ) veel meer X1's verkocht dankzij Titanfall. Daar haal ik het uit. Het is natuurlijk even afwachten als de cijfers bekend gaan worden, hoeveel er exact zijn verkocht.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nouja zo een day one patch mag natuurlijk altijd :) Hadden ze ook als eerste DLC pack kunnen verkopen

    Cijfers zijn voor mij volgens verwachting. Meer van hetzelfde in een nieuw (grafisch) jasje dus een ~8 gemiddeld is gewoon prima
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zeg ook niet dat Titanfall slecht verkoopt, ik vind Titanfall echt een goede game en super fun maar absoluut geen top game (maar dat betekent niet dat het niet goed kan verkopen)
    Ik kan soms in mijn enthousiasme aangeven dat iets top is, maar achteraf is de top bijgesteld naar goed of redelijk goed.

    Zoals ik zei de TOP game moet nog komen op zowel X1 als Ps4.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedoelde meer dat die day one patches steeds groter en groter worden. En alleen maar meer normaal worden de laatste tijd. Weet niet of het echt een goed iets is (verschilt natuurlijk per game) Wat als je console niet op internet hebt aangesloten?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is ook wat ik oppikte uit de Rev3games review. Heel erg jammer, want er is echt wel genoeg nieuws wat je zou kunnen doen met een setting als dit. GTA V bijvoorbeeld kwam eindelijk met een goede variatie aan missies, nog altijd verre van perfect maar wel verschrikkelijk veel beter dan GTA IV. Het is dus gewoon echt more of the same en dan met superb graphics.

    Aan de andere kant...Halo 5 gaat denk ik uitendeliji ook more of the same worden met prachtige graphics. Ik ben vooral benieuwd naar The Order en wat die nieuw gaat doen, Uncharted 4 die hopelijk ook nieuwe dingen gaat uithalen en in het MS kamp....Sunset Overdrive en Quantum Break.
     
  16. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar ben druk met MGS maar wil eigelijk ook wel Infamous halen als ie al te koop is hier zo maar een belletje wagen :)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ervan uitgaande dat die content pas na het gold gaan klaar was vindt ik het prima en hebben mensen zonder internet gewoon pech (zoals bij DLC)

    Ben het wel met je eens dat day one patches met alleen maar fixes niet wenselijk zijn

    Niet helemaal eens mbt GTA V. De heists zelf waren tof en ook wel vernieuwend de rest was toch vaak wel weer de oude van "A naar B" missies maar dan in een ander jasje
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DLC en onderdeel van de basis game vind ik ik wel iets anders. Hoop niet dat deze trend doorzet. Zeker voor SP games.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gaan jullie voor bad of good? Denk dat ik gewoon eens lekker slecht ga doen, blijkbaar krijg je dan ook awesome powers.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb altijd good gedaan maar wil nu ook wel een keer bad proberen. Enige wat ik mij altijd afvraag is of je als bad guy nog wel gewoon over de straat kunt lopen of dat je meteen wordt aangevallen?
     

Deel Deze Pagina