Ik denk eerste playthrough gewoon good, tweede bad. Bad spelen voelt niet prettig, net als bij Mass Effect bijvoorbeeld .
Is 'good' niet lastig spelen? Je moet dan geloof ik iedereen in de benen raken etc? Lijkt me lastiger spelen dan gewoon raggen?
Nog nooit een Infamous gespeeld. voor mij is het dus allemaal nieuw. Dan tel ik maar een dik punt op bij elke review die ik lees ha.
bad schijnt niet echt te kloppen met het plot en de personages en de keuzes die je maakt good is zeg maar weer canon net zoals in 1 en 2 , dus ik ga maar weer voor good
ik ben net rondje gelopen nergens hier verkopen ze em even goede vrienden bestel ik m wel op bol heb ik m morgen prima hoe bevalt de game ?
8.5 van Polygon You were saying? Die 7 die ze aan The Last of Us gaven was wel idioot....naar mijn mening reviewde de verkeerde persoon de game ook. Bleef maar doorzeveren over hoe emotioneel slopend het was...over overdrijven gesproken.
Tja sta ik weer mooi voor lul Maar ze hebben al aan verschillende "belangrijke" Sony exclusives bijzonder lage cijfers gegeven dus had het lager verwacht. Killzone op de PS4 kreeg bijvoorbeeld een 5 Waarschijnlijk hadden ze ook wel door dat ze wel heel hard door de mand vallen als ze een 6je geven oid terwijl de rest allemaal 8-9s eruit knalt, of het geldpotje is gewoon leeg
Jammer dat het toch niet dé systemseller is geworden waarop we hadden gehoopt. Maar goed, had dat eerlijk gezegd ook nie echt verwacht. inFamous is een hate/love game (altijd al geweest). Je moet er echt van houden. Gelukkig ben ik fan. Graphics zijn geil, krachten zien er goed uit. Speelduur is redelijk. De rest boeit me niet zo echt veel. Hopelijk is de platinum weer net zo easy als deel 1 en 2.
Killzone is ook gewoon kut, zou het zelf ook met moeite een 6 geven Ik vind het juist geen hate or love game, het zijn gewoon degelijke games. Niet baanbrekend of geweldig innovatief maar altijd gewoon heel goed in elkaar gezet en leuk om te spelen
inFamous net via de US Store gekocht. Jammer dat er geen preload functie is moet dus nog tot morgen wachten met downloaden
Power of the PS4? Onder de indruk van de graphics en lighting. Framerate blijft ook redelijk soepel begrijp ik uit de reviews. Gameplay is zo op het eerste gezicht redelijk gelijkwaardig aan de eerdere delen en dat is prima. Baanbrekend hoeft het allemaal niet te zijn, zolang het maar lekker wegspeelt.
Tering, na 1 minuut was het enige wat ik continu zag, zijn continu bewegende handen... Werd zo irritant, dat ik de vid maar heb stopgezet. inFamous, zal beslist een x aantal miljoen verkopen, helaas, niet mijn ding. Zucht, weer een paar maanden wachten op een game voor de PS4.