Gewoon bij Amazon UK kopen, heb je hem binnen 2 dagen! Ik geniet er al weer twee maanden van. Geen seconde spijt gehad. Mijne is ook verzonden, hopelijk ligt die morgen in de bus. Als het net zo speelt als deel 2 en met deze graphics, dan hoor je mij voorlopig niet meer
Wisselende recensies, had ik wel verwacht. Ik heb me ontzettend goed vermaakt met het eerste deel en ook het tweede deel vond ik prima. Morgen maar even halen
Vette game. En wat ziet het er vet uit! Damn. En je krijgt lekker snel al coole powers. Kan je meteen los
door al jullie leuke reacties nogmeer zin in de game gekregen.Helaas waren ze hier bij de BS zo enorm gierig,en kreeg ik de game nog niet mee dan morgen maar spelen
Inmiddels 60 reviews online en dan gemiddeld gewoon een score van 8.1 Volgens mij heb je dan gewoon een puik stukje werk afgeleverd. Ik had h'm sowieso gekocht, maar toch prettig om te zien dat mijn goede smaak een bevestiging krijgt
Frames lopen voor mijn gevoel toch wel boven de 30 hoor.. Wat speelt de game enorm soepel en wat zijn de graphics enorm vet!!
Zou nu zo (8 uur) te downloaden moeten zijn want dan is het midnight in de pacific time zone edit//Ben aan het downloaden 22gig + een patch van 267 mb
Wat verschilt de day one patch met de patch die ik gisteren heb binnen gehaald? Overigens dikke patch!! Game word nog beter uitgebalanceerde
Je zal maar geen Internet hebben op de PS4, dan ben je mooi belazerd. Vraag mij dan ook af had dit niet meteen in de volledige game kunnen zitten?
PS4 is uitverkocht bij Amazon. Ik was gelukkig op tijd, PS4 bundel met Infamous is nu op weg naar mijn huis \o/