1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja dat heb je toch ook met gewone patches, dlc etc? Je weet van te voren dat je dit risico loopt. Ik neem toch sterk aan dat ze het niet voor de lol er nu in patchen en het dus niet op tijd klaar was. Ik heb het liever zo dan dat ze inFamous een maand zouden hadden uitgesteld

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    *zucht*=(

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    *steun*=(

Welkom in 2014 zou ik zeggen Leis. Als je centjes hebt voor een PS4 zal je vast internet hebben. Denk niet dat er sowieso veel mensen zijn zonder internet, de kans dat degene zonder, wel een PS4 hebben schat ik op ongeveer...0,01%

Laatst bewerkt: 21 mrt 2014
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteravond een stukje gespeeld, kan vrij kort zijn. Awesome, mooiste nextgen game en zeker een van de tofste ook. Had ik niet verwacht!

5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik had al eeuwenlang die bundel in bestelling en komt hij gewoon weer niet binnen. Ik word er een beetje gek van langzamerhand. Ik wil gamen!!

6. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben benieuwd hoe hard je stond te juichen in je xbox-onderbroek met een grote groene x op je gezicht toen microsoft het always online aankondigde. Had MSoft ook veel mensen die geen internet hebben belazerd? Of was het toen een gevalletje 'moet je maar internet hebben'?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar? Die bundel komt paar weken later geloof ik

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vraag mij dan weer af of je niet beter uit de Playstation topics kan blijven, aangezien je mbt de PS4 toch nooit iets zinnigs te zeggen hebt. :b:

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    _O_:lol:
    Nee, toen was het 'iedereen heeft toch internet'.

Daarom wordt ik ook zo moe van die gast.

Leis, blijf gewoon weg uit het PS4 gedeelte.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toch blijft het wel vreemd dat je nog content moet toevoegen in je day 1 patch, is niet echt gebruikelijk

ik vind de hele trend dat de disc versie zowat de beta is en de day 1 patch steeds belangrijker word eigenlijk niet zo geweldig

maakt over een paar jaar als niemand meer discs koopt niet uit maar voor nu is het wel een beetje een vreemde situatie

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    O
    Wat loop je nou raar te doen? Dit is imho serieus waar ik het over had. Niet IEDEREEN heeft Internet aangesloten op de PS4. De gene die dat niet niet hebben, hebben dus ook geen patch of meer content.

Ik ken er genoeg, die alleen maar offline gamen. Dus geen Internet kabel in de console hebben gestopt.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De ontwikkeling is idd niet goed zeker wat betreft day one patches met fixes er in maar in dit geval is het alleen maar positief imo.Je krijg vrij veel extra gameplay die je anders of niet had gehad, het betaalde dlc was geworden of de game was later uitgekomen.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De enige die raar loopt te doen ben jij, Leis. Als je geen internet hebt op je console ( of dat nu de PS4 is of de X1 ) dan loop je dingen mis. Was bij de PS3 / X360 niet anders, of heb je nog nooit een patch gehad op de voorgaande consoles die content toevoegde of de performance verbeterde?

Ik vind het ook raar om over Titanfall te beginnen in een InFamous topic, zoals een paar pages terug. Zoiets kan in het Titanfall topic ( aangezien het in dit topic weinig toevoegt ) of in het X1 vs PS4 topic ( mbt het online moeten zijn ). Begint erg vervelend te worden om maar steeds dat soort reacties van jou te lezen, maar volgens mij hebben de mods dat ook al eens aangegeven.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wacht even, zit iedereen nu in een PS4 game topic het idee van altijd online te verdedigen? :+

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is imo wel een verschil of je eenmalig online moet zijn om een patch te downloaden of zonder verbinding niet eens kunt gamen ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat mij betreft niet, afhankelijk van een internetverbinding voor een volledige ervaring of reguliere DRM checks om uberhaupt te kunnen gamen houd wat mij betreft in dat een internetverbinding verplicht is voor een optimale ervaring.

Of het nou een 24 uurs DRM check is of je wekelijks even moet kijken of je de laatste title update binnen hebt

afhankelijk is afhankelijk

niet dat hele verhaal mij erg boeit , ik ben toch altijd en overal online en wil ook niet anders :+

wat mij aan dat oude MS DRM systeem tegen stond was het niet kunnen uitlenen van games. De manier waarop licenties geregeld waren, niet het feit dat ze me altijd online willen hebben (want dat ben ik toch wel)

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij is het niets anders deze generatie om alsnog een day 1 patch toe te voegen.
    Niets vreemds aan.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar wel een slechte ontwikkeling imo. Iedere day one patch wordt de laatste tijd groter en groter en nu gaat er ook al ingame content inzitten. Straks zitten we met een game die maar 50% op disc is en mag je alsnog een 20gb day one patch downloaden op de release om de rest van je game te krijgen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is niet perse anders dan vorige gen, want toen kregen we eigenlijk ook altijd op launch wel een title update

maar het belang van de day 1 patch, dus wat er echt in zit en wat het inhoud is de laatste jaren wel veel groter geworden

begin last-gen was een title update alleen een paar last minute bug fixes /optimalisaties en nu zijn we al beland in een situatie waar 1/3e van de speelduur in de day 1 patch zit

nog even en dan kopen we een lege disc en dan is de day 1 patch de game :+

edit:// wat Hybrid ook zegt :p

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is zoals het is, ik snap het "gezeur" eerlijk gezegd ook niet om de patches, wees blij dat het zo mogelijk is.
    Anders kun je 3 jaar wachten op je game eerder dat die af is en er geen bugs meer te zien zijn.

Blijkbaar zijn ze op het laatste moment nog achter gekomen dat er nog wat bij moet of wat verbeterd moest worden.

Lijkt mij een beetje het zeuren om het zeuren (niet tegen jou bedoeld)

Deel Deze Pagina